Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja/ Kartografia
Uprawnienia: posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
Uprawnienia: obywatelstwo polskie
Wymagania inne:
- minimum 3 lata stażu pracy w obszarze geodezji i kartografii w przypadku posiadania wykształcenia średniego, - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności działu III oraz przepisów wykonawczych do tego działu. Wymagania dodatkowe: 1) co najmniej 1 rok pracy w administracji samorządowej lub rządowej przy wykonywaniu podobnych czynności, 2) posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, 3) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ksiąg wieczystych i hipoteki, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, lasów oraz kodeksu postępowania administracyjnego, 4) doświadczenie w zakresie kompletowania dokumentacji stanowiącej wyniki prac geodezyjnych, 5) znajomość obsługi Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7, 6) kursy i/lub szkolenia z zakresu spraw związanych z weryfikowaniem wyników zgłoszonych prac geodezyjnych oraz aktualizacją baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 7) bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office, 8) doświadczenie zawodowe w obsłudze innych aplikacji do prowadzenia baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, takich jak EWMAPA, Ewid 2007 itp., 9) umiejętność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów, 10) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole, 11) obsługa urządzeń biurowych, 12) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.
Szamotuły
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 806 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy, 3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia), 4) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada), 5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 7) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata. Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora do spraw weryfikowania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych wraz z aktualizacją baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Wydziale Geodezji, Kartografii Katastru. Termin składania ofert upływa w dniu 23 stycznia 2026 roku o godzinie 1400. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach