Najnowsze oferty pracy

  • Technik Obiektu

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
  • Technik utrzymania budynków

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wykonywanie przeglądów technicznych i bieżącej konserwacji instalacji oraz urządzeń, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, utrzymanie ciągłości działania instalacji elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych i gazowych, współpraca z dostawcami i podwykonawcami w...
  • Technik Serwisu - Obsługa Techniczna Obiektu

    RETS Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, sanitarne, chłodnicze, ciepłownicze, systemy ppoż., teleinformatyczne.); Rozwiązywanie problemów...
  • Technik serwisu budynków

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: kontrola i konserwacja instalacji oraz urządzeń w obiekcie, usuwanie awarii oraz realizacja napraw w systemach elektrycznych, hydraulicznych, gazowych i chłodniczych, wykonywanie drobnych prac remontowo-budowlanych, współpraca z zespołem oraz firmami zewnętrznymi przy...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła znajomość MS Office, szczególnie...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Szczecin; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administrowania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kompleksowe administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami. Dokonywanie regularnych przeglądów technicznych podległych obiektów budowlanych. Pełna obsługa najemców lokali, w tym proces zawierania nowych umów najmu. Nadzór merytoryczny i techniczny nad utrzymaniem...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Toszek Administrator Nieruchomości Toszek
Podinspektor w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Podinspektor w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
1693 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

W CELU ZASTĘPSTWA

W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA W
REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór kandydatów w celu zastępstwa

w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

na stanowisko urzędnicze:

Podinspektora

 w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

(1 etat)

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Podinspektor w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Miejsce pracy: Toszek
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku,
    lub wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 3-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • o gospodarce nieruchomościami,
    • o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,
    • Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    • o lasach,
    • o opłacie skarbowej,
    • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
 Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • sumienność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, kreatywność, odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • zbywanie nieruchomości gminnych: lokali mieszkalnych i użytkowych, działek zabudowanych i niezabudowanych oraz innych nieruchomości, w tym:
    • wizja w terenie,
    • zlecanie sporządzenia dokumentacji geodezyjnej i odpisów z ksiąg wieczystych,
    • zlecanie wykonania inwentaryzacji w przypadku sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz sprawdzenia wraz z administratorem zasobu mieszkaniowego wykonanej inwentaryzacji ze stanem faktycznym,
    • zlecanie wykonania operatów szacunkowych oraz sprawdzenia poprawności ich wykonania pod względem merytorycznym,
    • przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz zamieszczanie informacji o ich sporządzeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
    • przygotowywanie ogłoszeń o organizowanych przetargach na zbycie nieruchomości oraz ogłaszanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
    • przygotowanie dokumentacji do podpisania umowy notarialnej, ustalenie terminu oraz powiadomienie Nabywcy o ustalonym terminie,
    • odnotowanie w rejestrze „Nabycie i zbycie nieruchomości” zbycia nieruchomości,
    • przekazanie na obowiązujących drukach, do Referatu Księgowości Budżetowej, dokonanej operacji zbycia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie terminem,
  • oddawanie nieruchomości w trwały zarząd oraz nadzór, w tym:
    • przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przekazania nieruchomości,
    • prowadzenie postępowania przed wydaniem decyzji o przekazaniu nieruchomości w trwały zarząd,
    • odnotowanie w rejestrze „Nabycie i zbycie nieruchomości” przekazania w trwały zarząd,
    • przekazanie na obowiązujących drukach, do Referatu Księgowości Budżetowej, dokonanej operacji przekazania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie terminami,
    • monitorowanie wpłat z tego tytułu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
  • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
  • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
  • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
  • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Podobne oferty

  • Technik Obiektu

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
  • Technik utrzymania budynków

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wykonywanie przeglądów technicznych i bieżącej konserwacji instalacji oraz urządzeń, realizacja drobnych prac ogólnobudowlanych, utrzymanie ciągłości działania instalacji elektrycznych, hydraulicznych, chłodniczych i gazowych, współpraca z dostawcami i podwykonawcami w...
  • Technik Serwisu - Obsługa Techniczna Obiektu

    RETS Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, sanitarne, chłodnicze, ciepłownicze, systemy ppoż., teleinformatyczne.); Rozwiązywanie problemów...
  • Technik serwisu budynków

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: kontrola i konserwacja instalacji oraz urządzeń w obiekcie, usuwanie awarii oraz realizacja napraw w systemach elektrycznych, hydraulicznych, gazowych i chłodniczych, wykonywanie drobnych prac remontowo-budowlanych, współpraca z zespołem oraz firmami zewnętrznymi przy...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Nieruchomości

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Puławska 111b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twoje zadania: opracowywanie i aktualizowanie baz danych dotyczących nieruchomości w zakresie: stanu prawnego, technicznego, sposobu użytkowania, kosztach i przychodach nieruchomości oraz informacji o umowach dotyczących nieruchomości, przygotowywanie wniosków w celu pozyskania dokumentów...
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wykształcenie techniczne, Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołem oraz relacjami z klientami, Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości, Gotowość do podróży służbowych, prawo jazdy kat. B, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, Biegła znajomość MS Office, szczególnie...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowości: Szczecin; prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administrowania Nieruchomościami

    Klient portalu Praca.pl   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Kompleksowe administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami. Dokonywanie regularnych przeglądów technicznych podległych obiektów budowlanych. Pełna obsługa najemców lokali, w tym proces zawierania nowych umów najmu. Nadzór merytoryczny i techniczny nad utrzymaniem...