Najnowsze oferty pracy

  • Technik obiektu

    STRABAG PFS   Zabrze    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie (nadzór nad przeglądami instalacji, wykonywanie testów pompowni p.poż. oraz drobne naprawy urządzeń i instalacji: grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych na...
  • Mobilny technik konserwator obiektu

    Apleona Polska sp. z o.o.   Katowice    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Mobilne wsparcie obsługi technicznej w rejonie danego województwa/miasta. Obsługa obiektów handlowych, logistycznych, biurowych. Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń, Diagnozowanie awarii i usterek, Rozwiązywanie problemów...
  • Technik (K/M)

    Novotel i ibis Budget Katowice Centrum   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych i zamiłowanie do majsterkowania, aby goście mogli cieszyć się spokojnym i komfortowym pobytem w naszym hotelu. Będziesz dbać o bieżące naprawy jak i cykliczne przeglądy stanu technicznego. Będziesz ściśle...
  • Administrator nieruchomości

    PKO Bank Polski   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
  • Administrator Nieruchomości (K/M)

    SPIE Building Solutions Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego; bieżące administrowanie, nadzór nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; wsparcie właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży...
  • Administrator budynku

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
  • Administrator nieruchomości

    PKO Bank Polski   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
  • Administrator Rejonu

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: kompleksowa obsługa zarządcza wyznaczonych obiektów i terenów GUMED (rejon), bieżąca kontrola stanu wyznaczonych nieruchomości, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, m.in. utrzymanie czystości, bieżące...
  • Junior Asset Manager

    Rychetsky&Partners, s.r.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / o dzieło  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Nieruchomości

    Hemmersbach   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zadania: Comiesięczny odczyt liczników dla najemców wewnętrznych oraz najemców zewnętrznych; Prowadzenie rejestru odczytów dla najemców wewnętrznych i zewnętrznych; Comiesięczne naliczanie należności za wynajem, miejsca parkingowe, media dla najemców zewnętrznych i wewnętrznych;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Toszek Administrator Nieruchomości Toszek
Podinspektor w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Podinspektor w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
1105 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

W CELU ZASTĘPSTWA

W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA W
REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór kandydatów w celu zastępstwa

w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

na stanowisko urzędnicze:

Podinspektora

 w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

(1 etat)

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Podinspektor w Referacie Gospodarki Nieruchomościami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Miejsce pracy: Toszek
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku,
    lub wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 3-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • o gospodarce nieruchomościami,
    • o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,
    • Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    • o lasach,
    • o opłacie skarbowej,
    • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
 Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • sumienność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, kreatywność, odporność na stres, asertywność, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • zbywanie nieruchomości gminnych: lokali mieszkalnych i użytkowych, działek zabudowanych i niezabudowanych oraz innych nieruchomości, w tym:
    • wizja w terenie,
    • zlecanie sporządzenia dokumentacji geodezyjnej i odpisów z ksiąg wieczystych,
    • zlecanie wykonania inwentaryzacji w przypadku sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz sprawdzenia wraz z administratorem zasobu mieszkaniowego wykonanej inwentaryzacji ze stanem faktycznym,
    • zlecanie wykonania operatów szacunkowych oraz sprawdzenia poprawności ich wykonania pod względem merytorycznym,
    • przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży oraz zamieszczanie informacji o ich sporządzeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
    • przygotowywanie ogłoszeń o organizowanych przetargach na zbycie nieruchomości oraz ogłaszanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,
    • przygotowanie dokumentacji do podpisania umowy notarialnej, ustalenie terminu oraz powiadomienie Nabywcy o ustalonym terminie,
    • odnotowanie w rejestrze „Nabycie i zbycie nieruchomości” zbycia nieruchomości,
    • przekazanie na obowiązujących drukach, do Referatu Księgowości Budżetowej, dokonanej operacji zbycia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie terminem,
  • oddawanie nieruchomości w trwały zarząd oraz nadzór, w tym:
    • przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przekazania nieruchomości,
    • prowadzenie postępowania przed wydaniem decyzji o przekazaniu nieruchomości w trwały zarząd,
    • odnotowanie w rejestrze „Nabycie i zbycie nieruchomości” przekazania w trwały zarząd,
    • przekazanie na obowiązujących drukach, do Referatu Księgowości Budżetowej, dokonanej operacji przekazania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie terminami,
    • monitorowanie wpłat z tego tytułu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
  • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
  • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
  • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
  • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Podobne oferty

  • Technik obiektu

    STRABAG PFS   Zabrze    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie (nadzór nad przeglądami instalacji, wykonywanie testów pompowni p.poż. oraz drobne naprawy urządzeń i instalacji: grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych na...
  • Mobilny technik konserwator obiektu

    Apleona Polska sp. z o.o.   Katowice    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania: Mobilne wsparcie obsługi technicznej w rejonie danego województwa/miasta. Obsługa obiektów handlowych, logistycznych, biurowych. Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń, Diagnozowanie awarii i usterek, Rozwiązywanie problemów...
  • Technik (K/M)

    Novotel i ibis Budget Katowice Centrum   Katowice    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych i zamiłowanie do majsterkowania, aby goście mogli cieszyć się spokojnym i komfortowym pobytem w naszym hotelu. Będziesz dbać o bieżące naprawy jak i cykliczne przeglądy stanu technicznego. Będziesz ściśle...
  • Administrator nieruchomości

    PKO Bank Polski   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
  • Administrator Nieruchomości (K/M)

    SPIE Building Solutions Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego; bieżące administrowanie, nadzór nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; wsparcie właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży...
  • Administrator budynku

    Warszawski Uniwersytet Medyczny   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
  • Administrator nieruchomości

    PKO Bank Polski   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
  • Administrator Rejonu

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: kompleksowa obsługa zarządcza wyznaczonych obiektów i terenów GUMED (rejon), bieżąca kontrola stanu wyznaczonych nieruchomości, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, m.in. utrzymanie czystości, bieżące...
  • Junior Asset Manager

    Rychetsky&Partners, s.r.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / o dzieło  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Job description Monitoring, analysis and reporting of all leasing activity at the properties. Raising values in an active way and optimizing costs. Interact effectively with stakeholders at asset level, including leasing agents, property and facility managers, valuers, etc. Resolving any ongoing...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Nieruchomości

    Hemmersbach   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Zadania: Comiesięczny odczyt liczników dla najemców wewnętrznych oraz najemców zewnętrznych; Prowadzenie rejestru odczytów dla najemców wewnętrznych i zewnętrznych; Comiesięczne naliczanie należności za wynajem, miejsca parkingowe, media dla najemców zewnętrznych i wewnętrznych;...