Zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
I. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów: 1. Wymagania niezbędne: a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: administracja, prawo, zarządzanie, politologia, ekonomia (na podstawie art. 77 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, przez wykształcenie wyższe rozumie się ukończenie studiów na określonym kierunku i profilu oraz posiadanie tytułu zawodowego licencjata, inżyniera, magistra lub magistra inżyniera), b) co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej na stanowiskach administracyjnobiurowych (przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia, czyli wykonywania pracy na podstawie stosunku pracy tj. umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę), c) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w obsłudze sekretariatu, b) doświadczenie w obsłudze interesanta i telefonicznej obsłudze biura, c) doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów, d) szkolenia z RODO i bezpieczeństwa informacji.
Wadowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek stażowy
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Batorego 2, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Jolanta Wołczyk
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z podanym imieniem i z nazwiskiem oraz adresem zwrotnym, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta w Wydziale
Organizacji i Nadzoru. Dokumenty mogą być przesyłane drogą elektroniczną na adres: biuro@powiatwadowicki.pl, w takim przypadku muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym w terminie do 05.01.2026 r. do godz. 15.30, Termin: 05.01.2026, Godziny : godz. 15:30
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny. 2) Życiorys zawierający następujące dane: a) imię (imiona) i nazwisko, b) datę urodzenia, c) dane kontaktowe, d) wykształcenie, e) kwalifikacje zawodowe, f) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. 3) Oświadczenie: - o posiadanym obywatelstwie polskim, - o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 4) Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie. 5) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy - jeżeli jest to kolejne zatrudnienie lub zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwającego stosunku pracy (poświadczające spełnienie wymagania dotyczącego posiadania minimum półtorarocznego stażu pracy w administracji publicznej). 6) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności. 7) Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), jest obowiązany do złożenia wraz z ww. dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach