Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Płatne praktyki - Zespół księgowo-podatkowy

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta
    22 godz.
    Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji. Obsługa programów informatycznych: ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji.
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Asystentka / Asystent Działu Kontrolingu

    JT S.A.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Asystent Działu Księgowości Wrocław
Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym

Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym

Idea Getin Leasing S.A.
Wrocław
praca stacjonarna
2129 dni temu

dea Getin Leasing S.A. działa na polskim rynku od 2010 roku i jest częścią polskiej grupy kapitałowej Idea Bank. Celem Spółki jest wspieranie przedsiębiorczości poprzez dostarczanie efektywnych sposobów finansowania inwestycji.

 

Spółka jest jednym z największych graczy na rynku leasingu w Polsce - od początku swego istnienia tworzy trwałe relacje z klientami i szybko reaguje na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.

 

W związku z rozwojem naszej firmy do Departamentu Kontrollingu i Finansów poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Pracownik administracyjny
w Dziale Finansowym
Nr ref.: DF/06/2018
Miejsce pracy: Wrocław

forma zatrudnienia: umowa zlecenie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • wsparcie Działu Finansowego w pracach administracyjno-biurowych.
  • weryfikacja faktur pod względem rachunkowym,
  • realizację wybranych zleceń płatniczych,
  • wstępna analizę kont księgowych.
Nasze wymagania wobec Kandydatów:
  • wykształcenie minimum średnie, wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • dokładność i sumienność,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • optymizm i zaangażowanie w wykonywane zadania.

Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • pakiet socjalny (Kartę Multisport),
  • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,
  • indywidualne podejście do każdego pracownika,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Idea Getin Leasing S.A. z siedzibą we Wrocławiu 53-611, przy ul. Strzegomskiej 42b (dalej: zwany także „Spółką”).

W sprawie ochrony dotyczących Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z powołanym w Spółce Inspektorem Ochrony Danych poprzez przesłanie wiadomości na adres IOD@ideagetin.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki, z dopiskiem „IOD”.

  1. Cele i podstawy przetwarzania. Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są przepisy prawa, tj. Kodeksu pracy oraz prawnie uzasadniony interes Spółki, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Spółki. Jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę. Spółka będzie przetwarzać dane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.
  2. Okres przechowywania danych. Spółka będzie przechowywać Pana/Pani dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do czasu wycofania przez Pana/Panią zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pan/Pani zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. Niezależnie od tego Spółka może przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do momentu przedawnienia roszczeń wynikających lub związanych z przeprowadzonym procesem rekrutacji.
  3. Odbiorcy danych
  4. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym ze Spółką w zakresie dostarczania Spółce usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną).
  5. Prawa osób, których dane dotyczą
  6. Przysługuje Panu/Pani:
    1. prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    3. prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    4. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji;
    5. prawo do przenoszenia danych;
    6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Informacja o dobrowolności podania danych
    Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę, prosimy o dopisania w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Idea Getin Leasing S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda jest dobrowolna i może być odwołana w każdym czasie”

 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Asystent Księgowego

    DSPL Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   4 200 - 4 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat   27,70 - 28,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
  • Płatne praktyki - Zespół księgowo-podatkowy

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta
    22 godz.
    Twoja przyszła rola: będziesz współpracować z ekspertami w swojej dziedzinie w jednej z największych firm doradztwa podatkowego w Polsce, dołączysz do firmy uznawanej przez młodych za najlepsze miejsce pracy, rozbudujesz sieć profesjonalnych kontaktów, które będą Twoim kapitałem w...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Obsługa korespondencji. Obsługa programów informatycznych: ZSI, EZD PUW, EUDT. Archiwizacja i skanowanie dokumentacji.
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza 91    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
  • Asystentka / Asystent Działu Kontrolingu

    JT S.A.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
  • Asystent Administracyjno - Księgowy

    BEAUTY2030 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Dokumentowanie pożyczek i dokumentowanie spłat pożyczek oraz ich prowadzenie i ewidencjonowanie. Przygotowywanie faktur i faktur offsetowych dla partnerów i księgowego, z należytą starannością i kontynuacją. Prowadzenie finansów w Salesforce, w tym rejestrowanie wpływów i...