Pracownik Archiwum

Medicover sp. z o.o.

Raszyn

27 dni temu

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Są nas tysiące. Dołącz do nas!


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik Archiwum
Miejsce pracy: Raszyn

Centralne Archiwum Medicover

ul. Sokołowska 10


Jeśli:
  • lubisz pracę z dokumentami,
  • odnajdujesz się w pracy, która wymaga od Ciebie dokładności i skrupulatności,
  • cenisz sobie aktywność fizyczną, również w miejscu pracy,
  • motywuje Cię praca w miłej atmosferze.

Szukamy właśnie Ciebie!

Twoimi zadaniami będzie:
  • bieżące archiwizowanie dokumentacji medycznej,
  • skanowanie dokumentacji medycznej,
  • przygotowywanie i wydawanie historii chorób do Centrów Medycznych,
  • nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej.
Oferujemy miejsce pracy, w którym:
  • pracujesz od poniedziałku do piątku w trybie 7:00-15:00 lub 8:00-16:00,
  • masz zawsze wolne weekendy,
  • możesz pracować w niepełnym wymiarze godzin,
  • zapewniamy szkolenia merytoryczne i praktyczne, które zmniejszą Twój stres podczas pierwszych dni w nowej roli,
  • już po 6 miesiącach możesz aplikować na inne stanowiska wewnątrz firmy.

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Poznaj Medicover

Od ponad 20 lat zapewniamy naszym pacjentom pełną opieką medyczną, obejmującą usługi ambulatoryjne, laboratorium, diagnostykę obrazową, stomatologie i kompleksową opiekę szpitalną. Oferujemy również opiekę osobom starszym oraz rozwiązania dotyczące ubezpieczeń, a także systemu kafeteryjnego dla pracowników.

W 2018 roku otworzyliśmy lub przejęliśmy 10 placówek medycznych (stan na 16.10.2018 r.). Rozszerzamy również swoją działalność o nowe obszary wspierające zdrowie pacjentów, takie jak Medicover GO czy OK System .

Proces rekrutacji

KrokAplikacja
KrokKontakt z przedstawicielem HR
KrokSpotkanie z Managerem
KrokDodatkowe spotkanie
KrokInformacja zwrotna
KrokList intencyjny
Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji