Docelowym miejscem pracy pracowników Contact Center jest Warszawa – Mokotów, jednak – w obecnej sytuacji – zapewniamy PRACĘ ZDALNĄ oraz PROCES REKRUTACJI bez wychodzenia z domu – poprzez Skype.
Świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, a nasz team idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!
- Stabilność, dzięki umowie o pracę,
- Poczucie bezpieczeństwa, dzięki terminowo wypłacanemu wynagrodzeniu i premii,
- Wygodę i oszczędności, dzięki dodatkowym Benefitom, tj. Opieka Medyczna i Karta Multisport
- Przygotowanie do pracy, dzięki szkoleniu łączącemu teorię i praktykę już w ramach umowy o pracę,
- Miłą atmosferę, dzięki pracy w przyjaznej przestrzeni i w dobrym towarzystwie.
- Lubisz pracować z ludźmi i jesteś komunikatywny,
- Chcesz na co dzień pomagać innym,
- Posiadasz dar przekonywania i masz "smykałkę" do sprzedaży,
- Chętnie uczysz się nowych rzeczy oraz chcesz rozwijać się w obszarach bankowości,
- Posiadasz wykształcenie min. średnie.
- Telefoniczny kontakt z Klientem,
- Realizacja zleceń przekazywanych przez Klientów i pomoc w obsłudze produktów,
- Doradztwo i udzielanie informacji na temat naszej oferty,
- Dbanie o pozytywne relacje z Klientem.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV
na adres mailowy:
Poznaj
Getin Noble Bank S.A.
Jesteśmy bankiem z większościowym polskim kapitałem, a naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, a zamożnych Klientów Bankowości Osobistej oraz Private Banking obsługujemy w ramach marki Noble Bank. Z naszych usług można korzystać w rozległej sieci oddziałów, za pośrednictwem Contact Center, bankowości internetowej oraz poprzez aplikację mobilną.