Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw biurowych; obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie; przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy; bezpośrednie zaangażowanie w utrzymanie, współtworzenie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
W Szkołach PASCAL pracuje już blisko 400 osób. Istniejemy już 10 lat! Jesteśmy blisko naszych pracowników i klientów. W związku z dynamicznym rozwojem szukamy osoby na stanowisko:
Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej
Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów
Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych
Współpraca z grafikami pod katem przygotowania materiałów do mediów społecznościowych oraz materiałów reklamowych
Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań
Szukamy Ciebie, jeśli:
Masz wykształcenie średnie lub wyższe
Posiadasz umiejętności komunikacyjne umożliwiające swobodny kontakt telefoniczny, prowadzenie rozmów z klientami
Umiesz planować i dobrze organizować czas pracy
Jesteś otwarta/ty na nowe wyzwania
Dobrze posługujesz się pakietem Office (Excell, Word)
W zamian oferujemy:
Umowę o pracę
Motywujące wynagrodzenie oraz system premiowy
Możliwość awansu w strukturach firmy
Możliwość zdobywania doświadczeń w firmie będącej liderem w branży
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw biurowych; obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w firmie; przekazywaniem wiedzy pracownikom odnośnie sposobu funkcjonowania i organizacji firmy; bezpośrednie zaangażowanie w utrzymanie, współtworzenie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...