Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Płatny Staż: Copywriting, praca biurowa z elementami AI i marketingu

    Fihn Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    20 godz.
    Zakres obowiązków tworzenie i recenzja treści marketingowych; zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW; obsługa narzędzi AI;
  • Stażysta / Stażystka ds. Copywritingu i Social Media

    Fihn Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    20 godz.
    Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
  • Stażystka / Stażysta: Content & AI

    Fihn Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres Obowiązków Tworzenie i recenzja treści marketingowych. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW. Codzienna obsługa narzędzi sztucznej inteligencji (AI).
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Pracownik biurowy / Pracownica biurowa w branży budowlanej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych...
  • Pracownik biurowy / Pracownica biurowa w branży budowlanej

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Krosno Pracownik Biurowy Krosno
Pracownik Biurowy z j. angielskim

Pracownik Biurowy z j. angielskim

Merkury Market spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Krosno
asystent
praca stacjonarna
1614 dni temu

Merkury Market od 1991 roku zajmuje się dystrybucją artykułów dekoracji i wyposażenia wnętrz oraz materiałów budowlanych, co bez wątpienia czyni nas liderem na tym właśnie rynku. Obecnie sieć handlowa liczy obiekty obiekty handlowe zlokalizowane w Polsce, Słowacji i w Czechach.

Aktualnie prowadzimy nabór na stanowisko:

Pracownik Biurowy z j. angielskim
Miejsce pracy: Krosno
Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację bieżących zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek Merkury Market w Polsce oraz Słowacji.

 

Wymagania:

Poszukujemy osób z wykształceniem wyższym (mile widziani są absolwenci lub studenci ostatnich lat), dynamicznych, ambitnych, kreatywnych, zaangażowanych w powierzone obowiązki, gotowych do stałej współpracy z firmą która gwarantuje możliwość rozwoju i awansu.

Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych (CV + list motywacyjny) klauzuli o następującej treści:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno),
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia,
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza,
4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail.
7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Płatny Staż: Copywriting, praca biurowa z elementami AI i marketingu

    Fihn Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    20 godz.
    Zakres obowiązków tworzenie i recenzja treści marketingowych; zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW; obsługa narzędzi AI;
  • Stażysta / Stażystka ds. Copywritingu i Social Media

    Fihn Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    20 godz.
    Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
  • Stażystka / Stażysta: Content & AI

    Fihn Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres Obowiązków Tworzenie i recenzja treści marketingowych. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW. Codzienna obsługa narzędzi sztucznej inteligencji (AI).
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Pracownik biurowy / Pracownica biurowa w branży budowlanej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych...
  • Pracownik biurowy / Pracownica biurowa w branży budowlanej

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie protokołów i raportów z narad, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych, wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych, udział w delegacjach służbowych...