Najnowsze oferty pracy

  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Travel and Expenses Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik biurowy

Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2191 dni temu

Blisko 20 lat działamy na rynku ubezpieczeniowym w Polsce. Od początku działalności specjalizujemy się w produktach ubezpieczeniowych i finansowych dla branży oświatowej, a od 2014 roku również w sprzedaży ubezpieczeń poprzez ogólnopolską sieć agentów ubezpieczeniowych. Misją firmy jest zapewnienie klientom i partnerom optymalnej oferty i obsługi, dzięki odpowiedzialnej współpracy oraz budowie długotrwałych i opartych na zaufaniu relacji.

Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Warszawa


Zadania:

  • obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów,
  • obsługa wewnętrznych systemów informatycznych pracodawcy,
  • archiwizacja dokumentów,
  • obsługa bazy danych.

Oczekujemy:

  • statusu studenta,
  • komunikatywności oraz otwartości,
  • doświadczenia w pracy przez telefon,
  • dyspozycyjności 5 dni w tygodniu,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).

Oferujemy:

  • pracę w okresie 1.06-30.09.2018 z możliwością przedłużenia,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
  • miłą atmosferę pracy oraz niekorporacyjne relacje,
  • dogodny dojazd (znajdujemy się tuż obok Metro Centrum Nauki Kopernik),
  • owocowe wtorki oraz czwartki,
  • kawę oraz herbatę bez limitu :)
W aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych w celach związanych z procesem rekrutacji w spółce NAU SA, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”. Informujemy, iż administratorem danych osobowych jest NAU SA z siedzibą w Warszawie, przy ul. Smulikowskiego 6/8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne dla ww. celów.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
 

Podobne oferty

  • Accounts Payable Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with German / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Accounts Payable Trainee with Portuguese / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
  • Travel and Expenses Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with French / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
  • Travel and Expenses Trainee with Spanish / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    15 godz.
    In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...