FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Do jednej z naszych spółek FBSerwis Wrocław poszukujemy kandydatek i kandydatów na czas zastępstwa na stanowisko:
Pracownik ds. Floty
Miejsce pracy: Wrocław, Bielany
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji.
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
- Zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport, ZFŚS).
Zadania, które przed Tobą postawimy:
- Opracowywanie dokumentacji dot. zakupów o wartości o powyżej 10 tys. zł oraz środków trwałych.
- Współpraca z kontrahentami firmy.
- Prowadzenie spraw urzędowych – załatwianie formalności, nadzór nad dokumentami.
- Współpraca z brokerami usług ubezpieczeniowych w zakresie polis ubezpieczenia komunikacyjnego.
- Prowadzenie korespondencji w zakresie szkód komunikacyjnych - likwidacja szkód.
- Prowadzenie bazy danych środków transportu.
- Monitorowanie i odpowiedzialność za terminowe wykonywanie badań technicznych środków transportu oraz maszyn i urządzeń, przeglądów technicznych, UDT, ważności ubezpieczeń itp.
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Wykształcenie min. średnie.
- Komunikatywności i umiejętności współpracy.
- Prawa jazdy kat B.
- Znajomości pakietu MS Office, co najmniej podstawowej znajomości programu Excel.
- Zainteresowania tematyką zarządzania flotą i zaopatrzeniem.
- Dokładności w wykonywaniu zadań.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Co możemy zaoferować?
- Rodzaj współpracy do wyboru (umowa o pracę lub zlecenie)
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziale zarządzania flotą oraz zaopatrzenia w międzynarodowej firmy.
- Szukamy osoby dyspozycyjnej średnio przez 40 godzin tygodniu.