poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- posiadasz znajomość usług pocztowych,
- posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
- realizacja planów sprzedaży usług oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej S.A. klientom umownym, nadającym przesyłki w obrocie międzynarodowym zarówno z Polski jak i do Polski,
- pozyskiwanie klientów umownych i partnerów biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego, w tym w zakresie transgranicznej sprzedaży internetowej,
- zarządzanie relacjami z grupą dedykowanych klientów międzynarodowych, w tym identyfikacja ich potrzeb, ofertowanie, rozwój współpracy, obsługa posprzedażowa,
- definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w obrocie międzynarodowym oraz standardów kompleksowej obsługi klientów międzynarodowych,
- inicjowanie zmian w ofercie produktowej i rozwiązań biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego,
- wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami i obsługi klientów międzynarodowych,
- koordynowanie obsługi klientów międzynarodowych przez struktury, jednostki i komórki organizacyjne Spółki,
- współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami Spółki w zakresie sprzedaży usług dla klientów międzynarodowych,
- współpraca z Wydziałami Klientów Kluczowych i Regionami Sprzedaży w zakresie procesu wdrożenia klientów międzynarodowych i obsługi posprzedażowej,
- współpraca z Biurem Współpracy i Handlu Międzynarodowego w zakresie operacji międzynarodowych,
- bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie usług dla klientów międzynarodowych,
- opracowywanie sprawozdań, zestawień, raportów i analiz oraz przygotowywanie prezentacji w zakresie realizowanych zadań.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym