poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie średnie (preferowane wyższe informatyczne lub ekonomiczne),
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- posiadasz wiedzę z zakresu usług świadczonych przez Pocztę Polską S.A.,
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów,
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
- posiadasz wysoką orientację biznesową oraz orientację na klienta,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, systematyczną oraz potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy.
- przygotowywanie propozycji nowych usług, propozycji doskonalenia i modyfikacji oferty usługowej z uwzględnieniem zapotrzebowania rynku oraz możliwości technologicznych,
- koordynacja przebiegu procesu wdrażania na obszarze działania Wydziału zmiany oprogramowania wspierającego realizację świadczenia usług dla klienta umownego,
- współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług dla klientów umownych,
- współpraca z klientami umownymi w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług,
- przedstawianie propozycji optymalizacji procesów świadczenia usług dla klientów umownych,
- inicjowanie działań zmierzających do poprawy rentowności i jakości realizowanych usług dla klientów umownych,
- opracowywanie założeń procesów realizacji usług na rzecz klientów i weryfikacja ich realizacji,
- ustalanie i opracowywanie założeń funkcjonalnych, wnioskowanie zmian do systemów informatycznych, testowanie funkcjonalności oraz dokumentowanie niezbędnych zmian IT w kontekście klientów umownych,
- monitoring działań podmiotów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań oraz wprowadzanych modyfikacji oferty produktowej,
- opiniowanie dokumentów opisujących zmiany w procesach realizacji produktów.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym