Wydział Klientów Międzynarodowych
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi,
- sporządzanie i procedowanie umów i aneksów do umów obowiązujących,
- monitorowanie realizacji umów z klientami międzynarodowymi,
- bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie usług dla klientów międzynarodowych,
- opracowywanie i udostępnianie spersonalizowanych raportów.
- masz wykształcenie wyższe,
- posługujesz się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel oraz MS Power Point) na poziomie dobrym,
- znasz język angielski w mowie i piśmie,
- masz doświadczenie w sporządzaniu raportów i zestawień,
- posiadasz wysoką orientację biznesową oraz orientację na klienta,
- potrafisz myśleć analitycznie i dobrze organizujesz swój czas pracy,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz lubisz pracować w zespole.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym