Dział Ofertowania i Wdrożeń Biznesowych w Ośrodku Klientów Kluczowych Sektora Publicznego
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- wdrażanie usług dla klientów kluczowych oraz ich integracji z systemami IT,
- opracowywanie założeń procesów realizacji usług dla klientów kluczowych,
- współpraca z jednostkami Poczty Polskiej i klientami w zakresie wdrażania nowych usług,
- inicjowanie działań zmierzających do poprawy jakości i rentowności usług.
- masz wykształcenie średnie (preferowane wyższe),
- posługujesz się pakietem MS Office na poziomie dobrym,
- bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną oraz lubisz pracować w zespole.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym