Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat
- zarządzanie obrotem nieruchomości: przygotowanie nieruchomości do sprzedaży/wynajmu, tworzenie oferty rynkowej i ekspozycja na rynku,
- analiza nieruchomości pod względem potencjału rynkowego,
- kwalifikowanie nieruchomości do sprzedaży,
- zlecanie i kontrolowanie operatów szacunkowych,
- przygotowywanie i analizowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskiwania zgód właścicielskich,
- prowadzenie i nadzorowanie postępowań przetargowych,
- sporządzanie sprawozdań na potrzeby Spółki.
- masz wykształcenie wyższe o kierunku zarządzanie nieruchomościami, administracja, geodezja lub prawo,
- masz minimum 3 letnie doświadczenie w obrocie lub zarządzaniu nieruchomościami,
- znasz regulacje prawne w zakresie nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem prawa rzeczowego i budowlanego,
- masz wiedzę z zakresu marketingu i promowania ofert,
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office,
- skutecznie organizujesz swoją pracę,
- wykazujesz zaangażowanie w realizację postawionych celów.
- studia podyplomowe z obszaru nieruchomości lub licencja Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych
- miejsce do pozostawienia roweru z zapleczem sanitarnym
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym