SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 90.000 pracowników w sieci ponad 2.000 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce, poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska:
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
Zapewnienie efektywnej obsługi Klienta i sprawnej realizacji zleceń poprzez przyjmowanie i opracowywanie zamówień oraz zapytań dotyczących zamawianych usług, utrzymywanie aktywnych kontaktów z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, jak również współpraca z pozostałymi Pracownikami Biura Obsługi Klienta.
Wymagania:
- Dobra, praktyczna znajomość języka angielskiego
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz efektywność działania zarówno w pracy zespołowej, jak i indywidualnej
- Mile widziane wykształcenie wyższe o profilu technicznym
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
- Mile widziane doświadczenie z zakresu paliw stałych (węgiel, koks, biomasa)
Oferujemy:
- Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
- Możliwości rozwoju zawodowego oraz program rozwoju kwalifikacji w ramach systemu szkoleń krajowych i zagranicznych
- Bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną, nowoczesne narzędzia pracy