Ogłoszenie numer: 3489314, z dnia 2020-07-25
E-FLOOR Sp. z o.o. Sp. K. - to sklep internetowy zapewniający najwyższy poziom obsługi i możliwość wyboru najlepszych produktów w kategorii. Dba przede wszystkim o jakość swoich produktów w ofercie. Współpracuje z wiodącymi i sprawdzonymi producentami z Europy i całego Świata. Dba o pewne i solidne kontrakty, poparte długotrwałymi relacjami biznesowymi. Wszystkie produkty mają stosowne atesty, gwarantujące bezpieczeństwo ich stosowania i zgodność z wytyczonymi normami (DOP, CE, Oekotex, Reach i inne).
Produkty E-FLOOR to połączenie jakości, estetyki, bezpieczeństwa i trendów. Każda oferta jest wyjątkowa. Sklep oferuje starannie wyselekcjonowane produkty: dywany, dywaniki, maty i inne artykuły wyposażenia wnętrz, panele vinylowe LVT, sztuczną trawę, wykładziny dywanowe, donice, obrzeża i inne artykuły ogrodowe.
Co wyróżnia E-FLOOR ?
- prawie 20 lat doświadczenia w branży,
- każdego dnia fachowcy z pasją i oddaniem dokonują przemyślanych wyborów, zarówno pod kątem wzornictwa, jak i materiałów do wykonania oferowanych produktów,
- własny magazyn, na bieżąco uzupełniane stoki,
- własne, potężne zaplecze logistyczne,
- współpraca z najlepszymi firmami spedycyjnymi.
Ponadto kolekcja jest dokładnie przemyślana. Jakość stawiana jest zawsze ponad ilość. Kładziony jest nacisk również na wyjątkowy design, w efekcie czego produkty często są o krok do przodu pod względem wzornictwa w porównaniu do innych propozycji na rynku.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego oraz obsługi klienta
Miejsce pracy: Karczew
Opis stanowiska
- udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na mailowe pytania Klientów na temat m.in. statusu zamówień, dostępności produktów, szczegółów dotyczących asortymentu dostępnego w sklepie internetowym,
- nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do Klientów,
- obsługa sklepu internetowego (dodawanie nowego towaru na panelu sklepu, współpraca z copywriterem, aktualizacja treści na stronie sklepu – itp.),
- wprowadzanie oraz aktualizacja asortymentu w różnych market place'ach,
- wdrażanie kampanii promocyjnych,
- dbanie o wizerunek firmy,
- rozwój sprzedaży w nowych kanałach,
- prowadzenie bloga/porad,
- przygotowywanie i przekazywanie zamówień do realizacji,
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta,
- rozwiązywanie reklamacji,
- odpowiadanie na zapytania klientów,
- prowadzenie sklepu internetowego oraz sprzedaż na Allegro.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w obsłudze komputera – znajomość programów MS Office czy Baselinker – mile widziana,
- dokładność, sumienność i obowiązkowość,
- samodzielność i wytrwałość w działaniu,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane e-commerce.
Oferujemy
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę: pełen etat – praca w godzinach 9:00 – 17:00 pon. – pt.,
- dużą samodzielność działania,
- wsparcie merytoryczne w obrębie informacji o produktach,
- możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i kursy,
- przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole.
Poznaj
Multi-Decor Sp. z o. o.
Odbiorców hurtowych prosimy o kontakt z centralą w Całowaniu. Markety i sklepy detaliczne prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi. Uprzejmie informujemy, iż nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Wszystkich klientów detalicznych zainteresowanych naszymi produktami zapraszamy do naszych licznych partnerów handlowych.