Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Pracownik ds. obsługi systemu informacji

FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.

Cieszyn

27 dni temu

Dołącz do naszego zespołu na stanowisko
Pracownik ds. obsługi systemu informacji

Cieszyn
Jeśli jesteś osobą:
  • mającą wykształcenie średnie;
  • umiejącą pracować pod presją czasu;
  • zaangażowaną, dokładną, odpowiedzialną oraz samodzielną w działaniu;
  • znającą obsługę komputera oraz pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym;
  • posiadającą zdolności organizacyjne i interpersonalne.
Mamy dla Ciebie pracę, która głownie polega na:
  • obsłudze klienta tj. wsparcie i rozwiązywanie problemów (obsługa poczty e-mail, czatu online, kontakt telefoniczny);
  • weryfikacji klientów rejestrujących konto do gry online (przestrzeganie zakazu w grze przez osoby poniżej 18 lat);
  • przygotowywaniu formularzy imiennych zaświadczeń o wygranej uzyskanej w zakładach online;
  • sprawdzaniu oferty zakładów bukmacherskich, konsultacji z Bukmacherami;
  • telefonicznej pomocy w rozwiązywaniu problemów technicznych zależnych od systemu informatycznego;
  • właściwej współpraca z pracownikami firmy;
  • dbaniu o dobry wizerunek firmy.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym;
  • umowę o pracę oraz stabilne warunki zatrudnienia;
  • stałe wynagrodzenie;
  • pakiet prywatnej opieki medycznej oraz grupowe ubezpieczenie ochronne;
  • dobrą atmosferę w pracy.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. z siedzibą w Cieszynie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj.  Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 )” lub jeżeli chce Pani/Pan, aby dane zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym zostały wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez FORTUNA online zakłady bukmacherskie, prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fortuna online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.  z siedzibą w Cieszynie przy ul. Rady Narodowej Księstwa Cieszyńskiego 15 danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj.  Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 )”.

Informujemy, że Administratorem danych jest FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. z siedzibą w Cieszynie przy ul. Rady Narodowej Księstwa Cieszyńskiego 15. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest TUTAJ.

Poznaj

FORTUNA online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.

FORTUNA PL

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie to wiodąca, legalnie działająca firma branży bukmacherskiej, wchodząca w skład Fortuna Entertainment Group, największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne, posiadającej 20–letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji.

Przedmiotem działalności Fortuna online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o. jest organizowanie zakładów bukmacherskich na wyniki wydarzeń sportowych, społecznych i politycznych poprzez stronę internetową www.efortuna.pl, aplikację mobilną oraz stacjonarne Punkty Przyjmowania Zakładów.  

Priorytetem naszej działalności jest świadczenie usług na najwyższym poziomie z wykorzystaniem nowych technologii i know-how. Obecnie posiadamy sieć prawie 600 punktów przyjmowania zakładów, zlokalizowanych na terenie całej Polski, zapewniając tym samym zatrudnienie dla ponad
1 000 pracowników. Cały czas poszukujemy nowych, atrakcyjnych lokalizacji dla nowych Punktów Przyjmowania Zakładów oraz dbamy i modernizujemy już funkcjonujące, aby sprostać coraz większym wymaganiom naszych Klientów.  

Fortuna od wielu lat angażuje się we wspieranie polskiego sportu. Od 1 stycznia 2014 jesteśmy głównym sponsorem Legii Warszawa – aktualnego mistrza Polski. Jesteśmy także sponsorem tytularnym rozgrywek 1 Ligi piłkarskiej. Do naszych partnerów należą ponadto ekstraklasowa Miedź Legnica oraz pierwszoligowe kluby: GKS Katowice, TS Podbeskidzie, Raków Częstochowa i Wigry Suwałki czy czołowa drużyna Counter-Strike: AGO Esports. W listopadzie 2018 zostaliśmy również oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich.

Nasze działania skierowane są, by wartości stanowiły fundament do rozwoju i pracy wszystkich pracowników. Wartości – co jest dla nas ważne – są fundamentem naszych poglądów i sposobu myślenia, kształtują nawyki, formują zachowania i wyniki pracy.

W naszej działalności kierujemy się 7 kluczowymi wartościami:

Po Pierwsze Klient – doświadczenie Klienta jest w centrum naszej uwagi.

Jeden Zespół – pracujemy zespołowo i gramy zespołowo.

Pasja – pasjonujemy się wszystkim co robimy.

Szczerość i Szacunek – odnosimy się do siebie szczerze i z szacunkiem.

Odpowiedzialność – odpowiedzialnie przyjmujemy swoje role.

Doskonałość – nieustannie dążymy do wyższych standardów i jakości.

Innowacje – chcemy być innowacyjni i kreatywni.

Kultura firmowa

W codziennej pracy postępujemy według naszych wartości, co pozwala nam budować wyjątkowość
i przewagę konkurencyjną naszej firmy. Doceniamy zaangażowanie i profesjonalizm naszych pracowników. Jesteśmy jednym zespołem, w pracy tworzymy przyjazną i koleżeńską atmosferę. Praca to nie tylko obowiązki, to również czas na integrację i budowanie skutecznych zespołów, dlatego sporo energii poświęcamy organizacji firmowych eventów, konkursów czy celebracji świąt lub ważnych wydarzeń z życia naszej firmy.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (798)
Wałbrzych (56)
Legnica (128)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (259)
Toruń (128)
Lubelskie:
Lublin (272)
Chełm (56)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (910)
Tarnów (96)
Nowy Sącz (88)
Mazowieckie:
Warszawa (2198)
Radom (181)
Płock (91)
Opolskie:
Opole (239)
Nysa (73)
Podkarpackie:
Rzeszów (172)
Przemyśl (47)
Podlaskie:
Białystok (130)
Suwałki (44)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (451)
Gdynia (254)
Słupsk (67)
Śląskie:
Katowice (578)
Częstochowa (183)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (179)
Elbląg (133)
Ełk (52)
Wielkopolskie:
Poznań (679)
Kalisz (101)
Konin (66)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (300)
Koszalin (107)
Kołobrzeg (36)
Auchan (143)
Tesco (143)
Inditex (42)
Leroy Merlin (178)
Bricoman (17)
STRABAG (11)
ABB (37)
Accenture (119)
Carrefour (124)
PKO BP (378)
PwC (11)
KPMG (31)
Orange (93)
IKEA (54)
Budimex (19)

Rekrutują z Praca.pl