Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Pracownik ds. planowania i sprawozdawczości inwestycyjnej
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
55 dni temu
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!

Stanowisko
ds. planowania i sprawozdawczości inwestycyjnej

Warszawa
Numer referencyjny:
Z/IKF/27/05/21
Co zyskasz?
  • Umowę o pracę
  • Ulgi na przejazd koleją
  • Opiekę medyczną
  • Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
  • Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • weryfikacja pozyskanych dokumentów planistycznych dla nakładów i wydatków przedkładanych przez jednostki i komórki organizacyjne Spółki w zakresie sporządzenia kompleksowych planów i wykonań inwestycyjnych i zakupowych,
  • opracowywanie sprawozdań z zakresu wykonania planu działalności inwestycyjnej Spółki,
  • monitorowanie wykorzystania środków na projektach RPO, identyfikowanie oszczędności i niedoborów na projektach oraz ustalanie możliwości ich finansowania,
  • uzgadnianie wniosków inwestycyjnych na zaciągnięcie zobowiązań w zakresie działalności inwestycyjnej Spółki pod względem potwierdzenia docelowych źródeł finansowania w zakresie Funduszu Kolejowego, RPO, POIiŚ, CEF, POPW i środków własnych,
  • monitorowanie i kontrolowanie inwestycji realizowanych ze środków własnych,
  • analiza i weryfikacja harmonogramów nakładów celem kontrolowania zadań i projektów inwestycyjnych pod kątem przekroczeń i niewykonania planu działalności inwestycyjnej,
  • uzgadnianie wieloletnich planów inwestycyjnych Spółki.
Wymagane kwalifikacje:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok pracy w obszarze inwestycji,
  • wiedza zawodowa z zakresu inwestycji,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • zorientowanie na realizację celów,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych, których podanie nie wynika z przepisów prawa, przez PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą znajdującą się pod adresem: 03-734 Warszawa, ul. Targowa 74, w celu rozpatrzenia mojej kandydatury na potrzeby niniejszej rekrutacji.”

W przypadku braku takiej klauzuli kandydatura nie będzie rozpatrywana, a dane osobowe zostaną usunięte wraz z powiadomieniem o błędnie złożonej aplikacji i konieczności ponownego złożenia aplikacji z wyrażoną zgodą lub ograniczeniem zakresu danych do wymaganego przepisami prawa. Pełen obowiązek informacyjny administratora danych zostanie wykonany wobec aplikującego w formularzu rekrutacyjnym.

Użyta w ogłoszeniu nazwa stanowiska jest powszechnie stosowana na rynku pracy i odzwierciedla charakter pracy przewidzianej na tym stanowisku. Oferta pracy dla wybranego kandydata może odbiegać od nazwy z ogłoszenia.

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty