Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Inwestycji Finansowych Warszawa
Pracownik ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania

Pracownik ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Warszawa
praca stacjonarna
2204 dni temu

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Poszukujemy osób na stanowisko:

Stanowisko* ds. projektów krajowych oraz koordynacji inwestycji i utrzymania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IPD/62/04/18


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • rozpoznawanie potrzeb Spółki w zakresie planowania potrzeb inwestycyjnych w celu przygotowania planu rzeczowego zadań inwestycyjnych,
  • współpraca z zespołami projektowymi i jednostkami organizacyjnymi spółki,
  • pozyskiwanie potrzeb inwestycyjnych z punktu widzenia potrzeb eksploatacyjnych Spółki w celu określenia potrzeb w tym zakresie,
  • weryfikowanie i planowanie potrzeb inwestycyjnych w zakresie ich zgodności z programami strategicznymi Spółki oraz programami rządowymi,
  • weryfikowanie inicjatyw zgłoszonych przez jednostki organizacyjne Spółki  w zakresie oceny wniosku inwestycyjnego, planowanie portfela inwestycji, zarządzanie portfelem inwestycji,
  • analiza postępu i koordynacja prac związanych z realizacją rzeczowego planu inwestycyjnego w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami,
  • udział w procesie planowania projektów krajowych.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane: transport, logistyka, ekonomia, ekonomika transportu, techniczne,
  • co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy w inwestycjach,
  • znajomość procesu inwestycyjnego,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność współpracy, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,  radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.

Mile widziane kwalifikacje:

  • doświadczenie w planowaniu procesu inwestycyjnego w obszarze infrastruktury transportowej,
  • znajomość branży infrastruktury transportowej i budownictwa,
  • znajomość zasad zarządzania projektami,
  • umiejętność obsługi MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Podobne oferty