Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Pracownik ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: PDWK_KAT/2016
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Promowanie usług Klienta;
- Realizacja planów sprzedażowych;
- Utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami;
Wymagania:
- 2 letniego doświadczenia w sprzedaży (mile widziana relacja b2b);
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- Nastawienia na realizację wyznaczonych celów sprzedażowych;
- Umiejętności negocjacyjnych i sprzedażowych;
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Wysokie wynagrodzenie podstawowe;
- Atrakcyjny system premiowy;
- Pracę od poniedziałku do piątku;
- Pracę dla lidera segmentu usług promocyjnych;