Stanowisko ds. wsparcia procesu kredytowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SPE/73/0418
Twoje zadania będą wyglądać następująco:
- telefoniczna i pisemna pomoc użytkownikom korzystającym z narzędzi wspierających proces kredytowy,
- współpraca z użytkownikami procesu kredytowego (oddziały i centrala mBanku),
- przygotowywanie procedur/manuali dla użytkowników procesu,
- sporządzanie FAQ dla użytkowników,
- sporządzanie cyklicznych raportów z obsługi wsparcia (analiza błędów),
- testowanie nowych funkcjonalności,
- wykonywanie innych zadań w ramach prowadzonego projektu przebudowy procesu kredytowego.
Oczekujemy:
- ogólnej wiedzy z produktów i procesów kredytowych,
- umiejętności obsługi pakietu MS Office w stopniu umożliwiającym codzienną pracę z jego programami (Excel, power point),
- umiejętności prowadzenia telefonicznych rozmów,
- umiejętności pracy w zespole,
- samodzielności w realizacji zadań,
- łatwości nawiązywania kontaktów, otwartość i uprzejmość,
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku, po 8 godzin.
W ramach umowy oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy zlecenia,
- poznanie bankowości od kuchni,
- branie udziału w rozwoju produktów i nowych rozwiązań bankowości korporacyjnej.
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera