OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).
Obecnie w Polsce OBI dysponuje 47 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
Obecnie do Marketu OBI poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: PKPOK/041/2017
Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu
Opis stanowiska:
Praca na ww. stanowisku polega między innymi na obsłudze kasy fiskalnej i terminala płatniczego, sprawdzaniu zgodności artykułów z opakowaniem oraz obsługą reklamacji w Punkcie Obsługi Klienta.
Wymagania:
- Uczciwość i odpowiedzialność
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
- Znajomość przepisów Prawa Konsumenckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego
- Osobom z potencjałem – możliwość rozwoju i awansu
- Pakiet socjalny, min. opieka medyczna
Ponadto:
- wyjścia integracyjne
- przewidywalny grafik pracy
- odzież roboczą
- przyjazną atmosferę
- wyprawki szkolne