Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Szkód Komunikacyjnych Klientów Korporacyjnych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Merytoryczna obsługa szkód z tytułu umów ubezpieczeń własnych i OC poprzez analizę zgłoszenia, zgromadzonej dokumentacji oraz ustalenie odpowiedzialności i przysługujących świadczeń; Komunikacja z klientem w zakresie obsługi szkód; Podejmowanie decyzji o przyznaniu bądź odmowie...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Likwidacji Szkód

APRIL Polska
Warszawa
praca stacjonarna
3534 dni temu


Poszukujemy pracownika na stanowisko:

 


Pracownik Działu Likwidacji Szkód

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: DZO/09/2014

Obowiązki:
  • rejestracja szkód w  programie komputerowym
  • wprowadzanie przelewów do programu komputerowego
  • sporządzanie raportów
Wymagania:
  • Średnia znajomość  języka angielskiego
  • rzetelność i odpowiedzialność
  • odporność na stres
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobra organizacja pracy
  • swoboda w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi
  • umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • szkolenie w związku z przewidywanym zakresem obowiązków.
  • zdobycie doświadczenia w międzynarodowej korporacji
  • ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Szkód Komunikacyjnych Klientów Korporacyjnych

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Merytoryczna obsługa szkód z tytułu umów ubezpieczeń własnych i OC poprzez analizę zgłoszenia, zgromadzonej dokumentacji oraz ustalenie odpowiedzialności i przysługujących świadczeń; Komunikacja z klientem w zakresie obsługi szkód; Podejmowanie decyzji o przyznaniu bądź odmowie...