Pracownik Działu Służby Pięter (K/M)

Orbis S.A.

Wrocław

383 dni temu

HOTEL MGALLERY WROCŁAW

Pracownik Działu Służby Pięter (K/M)
TWOJA MISJA
  • Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośrednią współpracę z pralnią zewnętrzną (wysyłka oraz odbiór pościeli, uniformów oraz rzeczy gościa), prace magazynowe (pościel i środki czystości), wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości na terenie hotelu i pomoc w codziennym funkcjonowaniu działu Służby Pięter.
NASZE OCZEKIWANIA
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • dyscyplina w zachowaniu czystości i higieny pracy
  • dobry stan zdrowia i predyspozycje do wykonywania prac fizycznych
  • dokładność, sumienność i zaangażowanie w pracę
  • dyspozycyjność
JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • zapewnimy umowę o pracę oraz szereg dodatkowych benefitów
  • damy możliwość rozwoju zawodowego w największej sieci hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie
  • zapewnimy szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
  • oferujemy pracę w nowym obiekcie hotelarskim w centrum Wrocławia
Ref.nr: PDSP/270819/MG/WRO
www.hotelovekariery.pl

Poznaj

Accor

Dlaczego warto wybrać Accor?

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Poznaj stanowisko: Pracownik Sprzątający 
Pracownik Sprzątaczka to osoba, która zawodowo zajmuje się sprzątaniem, czyli utrzymaniem stanu sanitarno - higienicznego i dba o ogólny wygląd pomieszczeń – w biurach, hotelach, placówkach handlowych, obiektach przemysłowych, szkole, szpitalu lub w domach prywatnych. Zakres obowiązków pracownika sprzątaczki zależy od miejsca zatrudnienia. Do głównych obowiązków osoby tej należy, m.in.: ...
Praca Pracownik Sprzątający