asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Klient portalu Praca.pl
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: bieżące wsparcie administracyjne zespołu handlowców; obsługa systemów działu sprzedaży; wsparcie działu sprzedaży w obsłudze Klienta B2B przygotowywanie umów i aneksów dla potencjalnych i obecnych klientów; generowanie różnego rodzaju raportów; Oczekiwania wobec...
Spółka Auto Partner SA jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Bieruń
Wymagania:
bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office, w szczególności Excel
umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych liczbowych
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
wykształcenie min. średnie
dobra organizacja czasu pracy
sumienność i zaangażowanie
kreatywność
Obowiązki:
analiza i weryfikacja danych
weryfikacja pracy handlowców z wykorzystaniem systemu CRM
pomoc przy wdrażaniu nowych projektów Działu Wsparcia Sprzedaży
redagowanie dokumentów i pism
współpraca z przedstawicielami handlowymi, kierownikami filii oraz dyrektorami regionalnymi
Oferujemy:
pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Klient portalu Praca.pl
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: bieżące wsparcie administracyjne zespołu handlowców; obsługa systemów działu sprzedaży; wsparcie działu sprzedaży w obsłudze Klienta B2B przygotowywanie umów i aneksów dla potencjalnych i obecnych klientów; generowanie różnego rodzaju raportów; Oczekiwania wobec...