Pracownik HelpDesk IT

KRKA Polska Sp. z o.o.

Warszawa

25 dni temu

Podejmij wyzwanie

Pracownik HelpDesk IT
(Warszawa)
CEL PRACY:
  • administrowanie kontami w usłudze AD
  • wsparcie użytkowników w zakresie systemów, usług i sprzętu informatycznego
  • instalacja, wydania oraz przyjęcia, konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • instalacja i aktualizacja oprogramowania
  • współpraca z grupą wsparcia centrali zagranicznej
  • ewidencjonowanie sprzętu komputerowego
  • monitorowanie systemów i usług informatycznych
  • helpdesk telefoniczny
  • opracowywanie procedur i instrukcji dla użytkowników
  • wspieranie administratorów IT w ich bieżących zadaniach
OCZEKUJEMY:
  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub student ostatnich lat studiów (informatyka, elektronika, telekomunikacja)
  • wiedza z zakresu MS Windows XP/7/10 / MS Office 2010/213 oraz struktur i protokołów sieci LAN
  • podstawowa znajomość Active Directory
  • gotowość do podjęcia pracy w środowisku zorientowanym na użytkowników końcowych
  • język angielski w stopniu komunikatywnym
  • umiejętność pracy z dokumentacją techniczną opracowaną w języku angielskim
  • kreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole
  • chęć pozyskiwania wiedzy w celu sprawnego rozwiązywania problemów
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
  • możliwość rozwoju zawodowego

 

Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:


"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z sie­dzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."


Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

KRKA Polska Sp. z o.o.

Krka jest jedną z wiodących generycznych firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą leków na receptę, leków dostępnych bez recepty, a także produktów weterynaryjnych. Skupiamy się na rozwoju i dystrybucji generycznych produktów farmaceutycznych o wysokiej jakości, które sprzedajemy pod własnymi markami. Produkty te wytwarzamy z substancji czynnych wykorzystujących zaawansowane metody badawcze i nowoczesne technologie produkcyjne. W naszej ofercie znajdują się też usługi turystyczne i uzdrowiskowe w ośrodkach Terme Krka w Słowenii.

Zatrudniamy przeszło 12 tysięcy pracowników, a nasze leki są stosowane przez 45 milionów pacjentów w ponad 70 krajach na świecie.

Poznaj stanowisko: Pracownik Helpdesk 
Pracownik Help Desk to osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji oraz kontakt z klientami w trakcie rozwiązywania zaistniałych problemów. Zakres tej pomocy jest uzależniony od branży, w której działa firma – może być to np. sektor finansowy, IT, księgowość, prawo czy management. W zależności od potrzeb kontakt z klientami odbywa się w różny sposób. Przede wszystkimi telefonicznie, ...
Praca Pracownik Helpdesk