młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Co należałoby do Twoich obowiązków: Import wyciągów księgowych; Obsługa kartoteki kontrahentów; Zakładanie rachunków bankowych; Obsługa księgowo - techniczna zgłoszeń i błędów spływających z organizacji; Udział we wdrożeniach i testach zmian systemowych;
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami podatkowymi; Dekretowanie i księgowanie dokumentów ( faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.) Współpraca z bankami: przygotowanie i analiza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa pełnej księgowości zgodnie z przepisami. Wprowadzanie faktur i innych dokumentów do systemu. Zarządzanie relacjami z bankami i przygotowywanie raportów. Tworzenie deklaracji CIT, VAT, PIT i rejestru VAT. Wytwarzanie raportów dla zarządu. Komunikacja z...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania księgowanie faktur, wystawianie not korygujących; formalna kontrola zgodności faktur z zamówieniami, umowami, itp. rozliczanie pozycji otwartych z kontrahentami;
Główne zadania: sprawdzanie poprawności, dekretowanie wraz z zatwierdzaniem w systemie ERP Simple operacji bankowych w PLN i w walucie obcej; naliczanie i księgowanie różnic kursowych dla kont walutowych w ciągu roku oraz różnic kursowych niezapadłych na koniec roku bilansowego;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu; czynny udział w zamknięciu miesiąca, przygotowanie koniecznych zestawień, komentowanie wyników spółki; przygotowywanie i kontrolowanie płatności (cash flow) optymalizowanie kosztów i procesów; kontrolowanie wykonania...
Responsibilities: Processing payroll comprehensively and promptly, according to requirements. Ensuring the completeness and accuracy of payroll data input, encompassing various aspects such as employee life cycle events, benefits, time and attendance records and specific equity transactions....
Auchan Polska Sp. z o. o. Oddział Immochan w Piasecznie
Piaseczno
praca stacjonarna
3872 dni temu
Immochan jest obecne w 12 krajach, działając w czterech zawodach: inwestor, deweloper, komercjalizator, i zarządca. Obecni w Polsce od 1996 roku, zarządzamy i komercjalizujemy 21 centrów handlowych.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Księgowości Klientów
Miejsce pracy: Piaseczno
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
obsługę finansowo-księgową umów najmu.
Główne zadania:
administrowanie umowami najmu,
fakturowanie czynszu,
windykacja należności.
Oczekujemy:
dużego zamiłowania do pracy z liczbami i dokumentami,
umiejętności komunikacyjnych w pracy z najemcami naszych centrów handlowych,
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Co należałoby do Twoich obowiązków: Import wyciągów księgowych; Obsługa kartoteki kontrahentów; Zakładanie rachunków bankowych; Obsługa księgowo - techniczna zgłoszeń i błędów spływających z organizacji; Udział we wdrożeniach i testach zmian systemowych;
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
prowadzenie księgowości i płac w programie Systim, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności, udzielanie wsparcia w sprawach księgowo/kadrowych dla klientów firmy.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami podatkowymi; Dekretowanie i księgowanie dokumentów ( faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek itp.) Współpraca z bankami: przygotowanie i analiza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa pełnej księgowości zgodnie z przepisami. Wprowadzanie faktur i innych dokumentów do systemu. Zarządzanie relacjami z bankami i przygotowywanie raportów. Tworzenie deklaracji CIT, VAT, PIT i rejestru VAT. Wytwarzanie raportów dla zarządu. Komunikacja z...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania księgowanie faktur, wystawianie not korygujących; formalna kontrola zgodności faktur z zamówieniami, umowami, itp. rozliczanie pozycji otwartych z kontrahentami;
Główne zadania: sprawdzanie poprawności, dekretowanie wraz z zatwierdzaniem w systemie ERP Simple operacji bankowych w PLN i w walucie obcej; naliczanie i księgowanie różnic kursowych dla kont walutowych w ciągu roku oraz różnic kursowych niezapadłych na koniec roku bilansowego;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu; czynny udział w zamknięciu miesiąca, przygotowanie koniecznych zestawień, komentowanie wyników spółki; przygotowywanie i kontrolowanie płatności (cash flow) optymalizowanie kosztów i procesów; kontrolowanie wykonania...
Responsibilities: Processing payroll comprehensively and promptly, according to requirements. Ensuring the completeness and accuracy of payroll data input, encompassing various aspects such as employee life cycle events, benefits, time and attendance records and specific equity transactions....