Opis stanowiska sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie, kontrolowanie, wprowadzenie i zatwierdzanie w systemie finansowo-księgowym faktur sprzedaży, not obciążeniowych oraz dokumentów kosztowych, wystawianie kompensat należności i zobowiązań,...
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Prowadzenie pełnej księgowości spółek lub książek przychodów i rozchodów KPIR; Obsługa kadr i płac prowadzonych spółek; Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT;
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków Księgowanie faktur kosztowych i wyciągów bankowych w systemie Comarch Optima; Sprawdzanie rejestru VAT, Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów; Udział w okresowych zamknięciach ksiąg; Wystawianie not księgowych; Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...
Auchan Retail jest jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Pracujemy w 16 krajach i zatrudniamy ponad 300 000 pracowników, w trzech kanałach dystrybucji: Hipermarkety Auchan, Supermarkety Simply, E-commerce AuchanDirect.pl. Praca z nami to szansa na rozwój i poznanie wielu wyjątkowych osób. Nie możesz jej przegapić!
Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Pracownik Księgowości z językiem angielskim
Miejsce pracy: Piaseczno
Miejsce pracy:
Dyrekcja Finansów, Auchan Retail Polska, Piaseczno, k. Warszawy
Cel stanowiska:
Współpraca z pracownikami sklepu, serwisów oraz z klientem zewnętrznym. Na co dzień będziesz zajmował/a się:
Weryfikacją dokumentów pod względem merytorycznym,
Dekretacją i księgowaniem dokumentów w systemie księgowym oraz Ariba,
Analizą kont,
Udziałem w pracach związanych z zamknięciem miesiąca.
DOSTANIESZ:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1 dnia pracy
Nowe znajomości, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań
Cenne doświdczenia i możliwości rozwoju w różnych projektach
Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków, akcjonariat pracowniczy
W zamian za:
Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Wysoka kultura osobista,
Wysoko rozwinięte relacje interpersonalne i komunikatywność,
Dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office,
Dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
Znajomości podstawowych zasad księgowości.
Zapewniamy:
Obsługa zapytań i spraw zgłaszanych przez klientów wewnętrznych i zewnętrznych działu księgowego,
Budowanie relacji z dostawcami i partnerami wewnętrznymi,
Weryfikacja należności i zobowiązań- uzgadnianie potwierdzeń sald,
Analiza wezwań do zapłaty,
Udział w procesie ciągłego doskonalenia pracy działu.
Opis stanowiska sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie, kontrolowanie, wprowadzenie i zatwierdzanie w systemie finansowo-księgowym faktur sprzedaży, not obciążeniowych oraz dokumentów kosztowych, wystawianie kompensat należności i zobowiązań,...
CEL PRACY kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, a także zgodności z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi; dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych; analiza i uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie poszczególnych kont księgowych, w tym w...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów; Prowadzenie pełnej księgowości spółek lub książek przychodów i rozchodów KPIR; Obsługa kadr i płac prowadzonych spółek; Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT, CIT;
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków Księgowanie faktur kosztowych i wyciągów bankowych w systemie Comarch Optima; Sprawdzanie rejestru VAT, Analiza kont, sprawdzanie kompletności zapisów; Udział w okresowych zamknięciach ksiąg; Wystawianie not księgowych; Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 godz.
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Робота з фіскальною касою, виписування чеків і фактур; Робота з фінансовими, статистичними, аналітичними звітами; Ведення комунікації з клієнтом; Ведення...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Обов'язки: Прийом та видача автомобілів; Продаж послуг автосервісу; Продаж послуг детейлінгу та адміністрування робочих процесів; Підбір запчастин до планових...