specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Obsługa pasażerów i klientów dworca kolejowego – zawsze z uśmiechem!
Udzielanie aktualnych informacji o rozkładach jazdy, promocjach i ofertach.
Dostarczanie informacji dotyczących lokalizacji ważnych miejsc na dworcu oraz orientacji w topografii miasta.
Przyjmowanie i odpowiedzialne zarządzanie zapytaniami, wnioskami oraz skargami naszych klientów.
Wymagania
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – będzie Ci potrzebna do swobodnej komunikacji z pasażerami.
Sprawność w szybkim wyszukiwaniu informacji oraz umiejętność efektywnej komunikacji.
Praktyczna znajomość MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy
Przyjazną atmosferę pracy w dobrze zlokalizowanym miejscu.
Elastyczne godziny pracy (7-21), możliwość pracy zmianowej.
Terminowo wypłacane świadczenia oraz umowę zlecenie.
Możliwości rozwoju zawodowego i awansu w ramach firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.