relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o zapewnienie najwyższego standardu obsługi gości oraz klientów zewnętrznych i wewnętrznych firmy; Obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynki poczty mailowej; Zarządzanie obiegiem poczty przychodzącej i wychodzącej oraz ewidencja i nadzór nad...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...
Zadania: Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od poniedziałku do piątku, Niekaralność, Mile widziany...
Pracownik recepcji / Specjalista ds. obsługi pacjenta
Pracownik recepcji / Specjalista ds. obsługi pacjenta
VIGO-ORTHO POLSKA SP. Z O.O.
Rzeszów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / na zastępstwo
praca stacjonarna
871 dni temu
VIGO to firma medyczna będąca częścią światowego lidera w branży ortopedycznej firmy Ottobock zajmująca się projektowaniem i wykonywaniem indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego. Środowisko medyczne oraz pacjenci każdego dnia korzystają z oferowanych przez nas rozwiązań, doceniając zaangażowanie i pasję oraz wykorzystanie nowoczesnej technologii w ułatwianiu codziennego życia osobom niepełnosprawnym. Wyróżnia nas nie tylko wiedza i wieloletnie doświadczenie, ale przede wszystkim zespól zdolnych i ambitnych profesjonalistów.
Pracownik recepcji / Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
Administracyjna obsługa pacjentów tj. informacja telefoniczna, umawianie wizyt, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń (wystawianie faktur, rachunków, fiskalizacja itp.), rejestracja i nadzór nad zamówieniami;
Prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących oddziału;
Współpraca z działem produkcji w zakresie produkcji, logistyki, administracji;
Przygotowywanie raportów i zestawień do centrali firmy.
Najlepsza kandydatka/ najlepszy kandydat to osoba, która:
posiada doskonałe umiejętności organizacji pracy i czasu;
dobrze radzi sobie w sytuacjach stresowych;
lubi pracę z dużym zakresem samodzielności i odpowiedzialności;
z łatwością nawiązuje kontakty;
reprezentuje wysoką kulturę osobistą;
posiada wykształcenie min. średnie;
dobrze zna pakiet MS Office i odnajduje się w pracy biurowej;
Jeśli znasz zasady obsługi kasy/drukarki fiskalnej będzie to Twoim dodatkowym atutem! Masz ponadto doświadczenia w obszarze obsługi klienta/pacjenta? - jesteś kandydatką/kandydatem, którego szukamy.
Oferujemy:
Pracę w ambitnym zespole, w firmie z tradycjami, której kluczowymi wartościami są Pasja, Praca Zespołowa, Fachowość i Wsparcie.
Stabilne warunki zatrudnienia, praca od poniedziałku do piątku;
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji wraz z dodatkowymi benefitami (opieka medyczna, karty sportowe);
Umowa o pracę na zastępstwo z możliwością kontynuacji współpracy.
Chcesz zobaczyć, jak wygląda nasza praca w VIGO? Zapraszamy do obejrzenia filmu:
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Czym będziesz się zajmować? Przyjmowanie i obsługa gości; Obsługa rozmów telefonicznych; Rejestracja i dystrybucja korespondencji; Organizacja i obsługa spotkań, szkoleń i imprez okolicznościowych Sporządzanie zamówień biurowych w systemie SAP; Opis faktur w systemie SAP Zarządzanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Dbanie o zapewnienie najwyższego standardu obsługi gości oraz klientów zewnętrznych i wewnętrznych firmy; Obsługa centrali telefonicznej oraz skrzynki poczty mailowej; Zarządzanie obiegiem poczty przychodzącej i wychodzącej oraz ewidencja i nadzór nad...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...
Zadania: Prowadzenie ewidencji gości, Wydawanie kart i kluczy, Obsługa klientów, Kontakt z najemcami. Wymagania: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Chęć do podjęcia pracy na stałe, Dyspozycyjność w godz. 7-17 od poniedziałku do piątku, Niekaralność, Mile widziany...