Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: Adm/2016
- Organizacja pracy sekretariatu biura budowy w tym obsługa administracyjna
- Koordynowanie procesu występowania o przepustki uprawniające do wejścia na teren Huty Katowice
- Koordynacja przepływu informacji oraz prawidłowy obieg dokumentacji
- Wystawianie zamówień i przygotowywanie umów administracyjnych
- Wspieranie Kierownika Budowy i zespołu budowy w pracach administracyjnych
- Organizacja wyjazdów służbowych, koordynacja spotkań służbowych
- Obsługa elektronicznych baz danych
- Tłumaczenie dokumentów i pism
- Wykształcenie wyższe
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pracy w biurze budowy lub w przemyśle
- Praktyczna znajomość pakietu Ms Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Odpowiedzialność, energia w działaniu, komunikatywność
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pełen etat
- Wynagrodzenie zasadnicze + możliwość otrzymywania premii
- Pracę w renomowanej firmie