Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    3 dni
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik sekretariatu

Dino Polska S.A.
Krotoszyn
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
520 dni temu

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Krotoszyn
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Odbieranie telefonów, udzielanie informacji oraz przekierowywanie rozmów do odpowiednich osób
  • Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i wewnątrz firmy)
  • Obsługa firmowej poczty elektronicznej
  • Prowadzenie terminarza spotkań
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Przestrzeganie wewnętrznych przepisów i procedur firmy
Od kandydatów oczekujemy:
  • Umiejętności obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • Otwartości na nowe wyzwania
  • Doskonałej organizacji pracy
  • Wysokiej kultury osobistej
Zatrudnionym osobom oferujemy:
  • Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych
  • Ciekawą pracę w doświadczonym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych
  • Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Jeśli nie posiada Pani/ Pan adresu e-mail, zapraszamy do złożenia CV osobiście: w Centrali Dino, w marketach bądź Centrach Dystrybucyjnych naszej sieci. Istnieje również możliwość przesłania aplikacji listownie na adres siedziby: „DINO Polska” S.A., ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.

Jeśli aplikuje Pani/ Pan poprzez stronę internetową proszę pamiętać, aby załączone dokumenty zawierały dane kontaktowe, które pozwolą na kontakt przedstawiciela Firmy.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Poszukujemy osoby, która zorganizuje codzienną pracę Zarządu i zadba o sprawną komunikację w firmie. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, planowanie, organizację i obsługę spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    3 dni
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa...
  • Asystentka Zarządu

    PORTOS TR7 sp. z o.o.   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla Zarządu w bieżących zadaniach; Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Przyjmowanie gości i partnerów biznesowych, oprowadzanie po firmie i prezentowanie jej struktury oraz działalności; Organizacja i...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    organizowanie pracy sekretariatu i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; współpraca z działem księgowym w zakresie przekazywania danych i dokumentacji; bieżąca koordynacja z działem zakupów w zakresie zamówień i ofert; przygotowywanie oraz opracowywanie ofert zgodnie z potrzebami firmy;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Emitel S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa przesyłek; bieżąca obsługa klienta, w tym telefoniczna; wsparcie w organizacji zaopatrzenia biura i sekretariatu; pomoc w rezerwacji zasobów biurowych, organizacji delegacji i obsłudze floty pojazdów;...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...