Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy; Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie; Obsługa działu kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Dbałość o pozytywny wizerunek firmy;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 850 - 6 100 zł brutto/mies.
22 godz.
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 850 - 6 100 zł brutto/mies.
1 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
Twoje zadania: współpraca z zespołem Kreatorów w zakresie wprowadzania opisów, specyfikacji i danych technicznych produktów; weryfikacja poprawności wprowadzonych danych produktowych na podstawie parametrów technicznych producenta; dodawanie zdjęć, dokumentów oraz niezbędnych danych do...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta zgodnie ze standardami firmy; Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w dziale kas; Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów kasowych i zachowanie procedur bezpieczeństwa; Współpraca z zespołem w celu sprawnej obsługi Klientów;
Jesteśmy jedną z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce. Na rynku działamy od 2006r. Kapitał firmy jest w 100 proc. polski. Posiadamy 20 Centrów Rekrutacyjnych w całym kraju, w przeliczeniu na pełne etaty zatrudniamy ponad 20 tysięcy pracowników.
W chcwili obecnej poszukujemy dla naszego klienta Pracowników sklepu odzieżowego
Pracownik sklepu odzieżowego
Miejsce pracy: Ełk
Nr ref.: HSE/2016/EŁ
Zadania:
praca z towarem, zgodna ze standardami Visual Merchandisignu, przyjętymi w sieciach ; obsługa klienta;
prace porządkowe w salonie
Wymagania:
otwartości na kontakt z klientem;
szybkość działania;
chęci wykonywania powtarzalnych czynności związnych z towarem;
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z procedurami firmy; Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie; Obsługa działu kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Dbałość o pozytywny wizerunek firmy;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 850 - 6 100 zł brutto/mies.
22 godz.
Aktywna sprzedaż produktów i adaptacja oferty do potrzeb klientów, Zarządzanie procesami zamówień, od ich realizacji po monitorowanie stanów magazynowych, Utrzymywanie odpowiedniej ekspozycji towarów, zgodnie z firmowymi standardami.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 4 850 - 6 100 zł brutto/mies.
1 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
Twoje zadania: współpraca z zespołem Kreatorów w zakresie wprowadzania opisów, specyfikacji i danych technicznych produktów; weryfikacja poprawności wprowadzonych danych produktowych na podstawie parametrów technicznych producenta; dodawanie zdjęć, dokumentów oraz niezbędnych danych do...
Dostarczanie wyjątkowej obsługi klienta i budowanie trwałych relacji. Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży. Dbałość o jakość prezentacji produktów w salonie. Zarządzanie indywidualnymi zamówieniami klientów i nadzorowanie ich terminowej realizacji.
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta zgodnie ze standardami firmy; Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w dziale kas; Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów kasowych i zachowanie procedur bezpieczeństwa; Współpraca z zespołem w celu sprawnej obsługi Klientów;