Zawód: Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość/Bankowość/Finanse/Prawo
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:
Wymagania wobec kandydata: - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: rachunkowość, bankowość, finanse, prawo), - znajomość zasad rachunkowości, - bardzo dobra znajomość obsługi komputera i praktycznego korzystania z oprogramowania MS Office, w szczególności Excel, Word, - dokładność, odpowiedzialność i terminowość w zakresie powierzonych zadań, - umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej i zdolność do pracy pod presją czasu, - wychodzenie z inicjatywą, poszukiwanie rozwiązań, - umiejętność pracy w zespole, - znajomość j .polskiego w stopniu biegłym. Dodatkowym atutem będzie: - umiejętność czytania i interpretowania przepisów, - doświadczenie w obsłudze klienta, - wiedza na temat przeprowadzania inwentaryzacji, - znajomość języka angielskiego. Miejsce wykonywania pracy: Białystok Godziny pracy: 7:30 - 15:30 Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie www.nbp.pl - oferty pracy
Białystok
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatki
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie www.nbp.pl - oferty pracy Pełna treśc ogłoszenia jest dostepna na stronie: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy