Narodowy Bank Polski
Departament Bezpieczeństwa
poszukuje kandydata do pracy w Zespole Wsparcia Technicznego
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- wsparcie w pełnieniu obowiązków właściwych dla Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego (IBT) określonych w przepisach odrębnych i mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych NBP, w których przetwarzane są informacje niejawne,
- wsparcie oraz doradztwo w zakresie przeprowadzania analiz techniczno-informatycznych w zakresie bezpieczeństwa informacji,
- przeprowadzanie analiz w zakresie skutków wynikających z utraty informacji,
- udział w projektach informatycznych, a także w procesie zakupu systemów bezpieczeństwa IT pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa informacji,
- współpraca oraz inicjowanie działań w zakresie budowania świadomości dotyczącej bezpieczeństwa informacji.
Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek informatyczny lub związany z bezpieczeństwem informacji,
- doświadczenie w pracy wymagającej podobnych kompetencji,
- znajomość przepisów, norm i standardów z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym również - bezpieczeństwa IT oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych,
- umiejętność identyfikacji zagrożeń i podatności z zakresu bezpieczeństwa informacji,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji,
- odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
Mile widziane:
- dobra komunikacja pisemna,
- umiejętność samodzielnego, kreatywnego myślenia oraz formułowania wniosków,
- umiejętność pracy w zespole ukierunkowana na rozwiązywanie problemów
- posiadanie poświadczenia do pracy z informacjami niejawnymi.
Poznaj
Narodowy Bank Polski
Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.