Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Pracownik help desk Wrocław
Pracownik Wsparcia Technicznego / Pracownik HelpDesk

Pracownik Wsparcia Technicznego / Pracownik HelpDesk

KOKSZTYS Kancelaria Prawa Gospodarczego Spółka komandytowa
Wrocław
praca stacjonarna
1835 dni temu

Jesteśmy kancelarią prawną stworzoną przez zespół prawników wyróżniający się gruntowną wiedzą prawniczą, zaangażowaniem oraz dbałością o relacje z naszymi klientami.

Staramy się dopasować do oczekiwań rynku, zatrudniając ekspertów z różnych dziedzin prawa, zarządzania oraz ekonomii.

 

W tej chwili poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik Wsparcia Technicznego / Pracownik HelpDesk
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: IT/2018
Obowiązki:
  • wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą komputerów i programów komputerowych,
  • obsługa i dokumentacja zgłoszeń,
  • instalacja i konfiguracja firmowych komputerów wraz z fabrycznymi urządzeniami peryferyjnymi,
  • obsługa komputerowych stanowisk roboczych,
  • zarządzanie stacjonarnym oraz mobilnym sprzętem komputerowym,
  • rozwiązywanie problemów użytkowników związanych z efektywnym użytkowaniem komputerów,
  • prowadzenie szkoleń dla użytkowników komputerów,
  • nadzór nad bezpieczeństwem danych i kontrola licencji,
  • przestrzeganie, promowanie oraz monitorowanie obowiązujących procedur bezpieczeństwa.
Oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości środowiska Windows, aplikacji MS Office,
  • podstawowej znajomości środowiska Linux,
  • podstawowej znajomości zagadnień sieciowych i telekomunikacyjnych w tym technologii VoIP,
  • dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • umiejętności pisania instrukcji oraz przekazywania wiedzy w zrozumiały sposób,
  • umiejętności pracy w grupie,
  • zaangażowania i dobrej organizacji pracy,
  • dyspozycyjności 5 dni w tyg. po 8 h,
  • min 1 rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości języka polskiego na poziomie biegłym w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • stabilność zatrudnienia i umowę dopasowaną do potrzeb Kandydata,
  • przejrzystą ścieżkę kariery i system benefitów,
  • swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole,
  • pakiet socjalny,
  • udział w ciekawych projektach dla instytucji finansowych,
  • dostęp do najnowszych technologii
  • możliwości rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia
  • przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony specjalistów

 

Do CV prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych oraz wizerunku przez Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. z siedzibą we Wrocławiu w celach rekrutacyjnych.”

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej rozporządzenie 2016/679, Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych kandydata do współpracy (dalej: „kandydat”) jest Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. z siedzibą we Wrocławiu.
  2. Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. jako administrator przetwarza dane osobowe kandydata w celach rekrutacyjnych, z zachowaniem zasad określonych w przepisach rozporządzenia 2016/679. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia 2016/679.
  3. Dane osobowe kandydata będą przechowywane przez okres procesu rekrutacji oraz jeśli kandydat wyrazi zgodę, do celów przyszłych rekrutacji, do czasu odwołania zgody.
  4. Dane osobowe kandydata nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  5. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora w tym Grupa Pracuj sp. z o.o.
  6. Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych.
  7. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez kandydata jego danych osobowych jest niezbędnym warunkiem do wzięcia udziału w rekrutacji.
  9. Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego sp. k. zobowiązuje się do zabezpieczenie przetwarzanych danych osobowych przed dostępem osób nieupoważnionych.
  10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w zautomatyzowanych procesach rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Junior Supporter / Account Manager

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...