specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Niemieckim
Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Niemieckim
Dekoma Sp. z o.o.
Poznań, Poznań, Swarzędz
praca stacjonarna
2094 dni temu
Dekoma, wiodąca firma z branży dekoracji wnętrz oraz dystrybucji wysokogantunkwych tkanin dekoracyjnych i meblowych w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata/tki na stanowisko:
Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Poznań, Swarzędz
Obowiązki:
rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata
wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów
przygotowywanie ofert handlowych
prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami
tworzenie spisów produktów
pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin,
informowanie klientów o stanach magazynowy produktów.
Wymagania:
dobra znajomość niemieckiego umożliwiająca komunikacje zwłaszcza w piśmie-warunek konieczny,
dobra znajomość pakietu Office,
mile widziana znajomość programu XL,
wielozadaniowość,
kreatywność i inicjatywa w działaniu,
elastyczność,
dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
praca w Swarzędzu pełna wyzwań, mamy klientów z ponad 50 krajów,
od poniedziałku do piątku (I zmiana,)
możliwość rozwoju i poszerzania wiadomości z zakresu wiedzy o tkaninach, marketingu, komunikacji w języku niemieckim, pracy z nowoczesnym oprogramowaniem,
praca w dynamicznym zespole profesjonalistów.
po trzech miesiącach ciągłej pracy dopłatę do karty Multisport,
po pół roku ciągłej pracy możliwość wejścia do programu dodatkowego ubezpieczenia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki; utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również potencjalnymi klientami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.