Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    7 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bielsko-Biała Prezes Zarządu Bielsko-Biała
Prezes Zarządu - Dyrektor Zarządzający (m/k)

Prezes Zarządu - Dyrektor Zarządzający (m/k)

PROFIT HR ALEKSANDRA KNAPCZYK
Bielsko-Biała
prezes
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
911 dni temu

PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych i agencja zatrudnienia. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.

 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Naszym Klientem, jest w tym przypadku polska spółka rodzinna z branży spożywczej, FMCG, zatrudniająca kilkaset osób w kilku zakładach produkcyjnych na terenie Polski. W związku z potrzebą znalezienia następcy obecnego Prezesa i chęci przekazania zarządzania i rozwoju przedsiębiorstwa nowej osobie, poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:

Prezes Zarządu - Dyrektor Zarządzający (m/k)
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer referencyjny: DZ/BB/KAT
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE MIĘDZY INNYMI:
  • Zarządzanie całokształtem działalności grupy- Holdingu,
  • Reprezentowanie interesów właścicieli,
  • Koordynowanie oraz nadzorowanie głównych funkcji firmy,
  • Dbanie o ciągły rozwój biznesu.
PRIORYTETOWE OBSZARY DZIAŁANIA:
  • STRATEGIA: Opracowanie i wdrożenie strategii biznesowej zgodnie z wizją i wartościami współwłaścicieli na najbliższe kilka lat. W tym włączenie nowych elementów takich jak dywersyfikacja (np. M&A - przejęcie odpowiedzialności za identyfikację, ocenę zasadności i przeprowadzenie procesu M&A wraz z integracją biznesów po nabyciu), zarządzanie talentami i ESG,
  • STRUKTURA ORGANIZACYJNA I ZESPÓŁ: Weryfikacja aktualnego układu stanowisk i kompetencji kluczowych pracowników,
  • BUDŻET: Zarządzanie budżetami dla całej grupy zgodnie z wyznaczonymi celami strategicznymi,
  • MENTORING I COACHING: Wspieranie sukcesorek w zdobywaniu wiedzy i umiejętności zarządczych niezbędnych do samodzielnego kierowania spółkami oraz bycia odpowiedzialnym członkiem Zarządu/współwłaścicielem,
  • OPTYMALIZACJA I CYFRYZACJA: Identyfikacja procesów produkcyjnych i administracyjnych, które wymagają uproszczenia, digitalizacji czy automatyzacji, a następnie ocena i zaplanowanie koniecznych nakładów inwestycyjnych w celu przeprowadzenia zmian,
  • CONTROLLING: Zbudowanie/weryfikacja efektywnych mechanizmów kontroli właścicielskiej.
OD OSOBY ZAINTERESOWANEJ ZATRUDNIENIEM NA POWYŻSZYM STANOWISKU OCZEKUJEMY:
  • Wyższego wykształcenia, preferowane studia MBA, specjalistyczne podyplomowe,
  • Znajomość specyfiki pracy w firmie rodzinnej poparte zatrudnieniem,
  • Praktyka w przeprowadzaniu z sukcesem procesów akwizycji,
  • Około 10-15 letniego doświadczenie w branży spożywczej/FMCG na stanowiskach zarządczych, w tym jako Członek Zarządu,
  • Przeprowadzonych optymalizacji procesów biznesowych/transformacje cyfrowe,
  • Dobrego zrozumienie finansów i spraw podatkowych,
  • Umiejętności współpracy z ludźmi, adaptacji do zmieniających się warunków, chęci ciągłego rozwijania się,
  • Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego min. C1,
  • Zamieszkania w okolicy bez konieczności relokacji, spowodowane chęcią związania się ze spółką na stałe,
  • Praktycznej znajomości zasad prowadzenia spółek,
  • Silnej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie wyznaczonych celów,
  • Kreatywności i pomysłów na dalsze prowadzenie firmy i jej rozwój,
  • Umiejętności i odpowiedzialności w samodzielnym podejmowaniu decyzji,
  • Zdolności przywódczych, negocjacyjnych,
  • Odporności emocjonalnej na stres i zmęczenie.
OSOBIE ZATRUDNIONEJ OFERUJEMY MIĘDZY INNYMI:
  • Przejęcie odpowiedzialności za grupę od strony formalnej,
  • Umowę o pracę lub kontrakt menadżerski,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy uzależniony od realizacji celów i wyników spółek,
  • Narzędzia pracy w tym samochód służbowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

 

Podobne oferty

  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    7 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...