Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
Zobacz więcej ofert pracy

Privacy Data Analyst - Fluent French

MAJOREL POLSKA
Gdańsk, Alchemia Office
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
451 dni temu
Privacy Data Analyst - Fluent French
Work place: Gdańsk, Alchemia Office

Work Type: In Office

 

The Privacy Data Analyst is responsible for enforcing the policies for our clients products by analyzing requests under European Law Legislations from lawyers and private individuals by reviewing and processing privacy requests. You will also be responsible for handling users’ privacy requests for different workflows, following the client’s guidelines, which allow you to make sound decisions. You will have a thirst for knowledge, impeccable judgment and be comfortable operating in a fast paced, dynamic environment.

 

DUTIES & RESPONSIBILITIES

  • Review and process incoming privacy requests through online tools in French language and for various other markets as required using translation tools
  • Evaluate validity of each request in line with our clients policies
  • Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments
  • Work closely with our clients policy specialists to address cases and regulatory inquiries using the clients response framework
  • Maintain a high level of quality in each case that you review
  • Achieve weekly productivity deliverables as part of daily workflow
  • Effectively collaborate with team members on a range of projects to improve internal efficiency and effectiveness
  • Develop skills in a number of different areas including data, tools and quality assessment

REQUIRED QUALIFICATIONS & EXPERIENCE

  • Fluency in written and spoken French and English is essential
  • Motivated by working in an environment that requires strong attention to detail
  • Excellent communication skills both verbal and written
  • Demonstrates ability to exercise impeccable judgment
  • Ability to work in a fast paced environment with complex requests
  • Ability to be flexible and adaptable to meet changing business needs
  • Good computer literacy with the ability to quickly learn new tools
  • B.A. or B.S. degree/masters or equivalent professional experience in online operations, privacy or legal support role desirable

Competencies

  • Initiative
  • Solution Orientation
  • Collaboration
  • Organizational Commitment
  • Customer Focus
  • Teamwork
  • Results Orientated
  • Attention to detail
  • Problem Solving & Information Gathering
  • Resilience & Adaptability

WHAT WE OFFER:


Our people are the heart-beat of our company. If you want to work in a multicultural, diverse environment with real opportunities to grow, then we’re the right choice. And, naturally, we can offer you all of the benefits of being part of a fast-growing, global business.

  • Wellness & Engagement Activities
  • Quarterly Performance Bonus
  • Relocation Support
  • Majorel Feel Good Program
  • Career & Personal Development
  • Competitive Salaries
  • Paid Annual Leave
  • Health Insurance
  • Full Product Training
  • Innovation Programs

Explore Majorel

Majorel is an equal opportunity employer that embraces diversity. We are committed to the principle of equal employment opportunities for all employees and to providing employees with a work environment free of discrimination and harassment. All employment decisions at Majorel are based on business needs, job requirements and individual qualifications, without regard to gender, age, ethnicity, race, nationality, religion, disability, gender identity, sexual orientation, marital or civil partnership status or any other basis as protected by local law. 

 

Majorel and its employees do not tolerate, engage in, or support Human Trafficking, Forced Labour or Child Labour of any kind through Majorel’s activities, including in its supply chain, or assist Majorel clients or any other party in doing so. 

 

Disclaimer


The above statements are intended to describe the general nature and level of work being performed by people assigned to this classification. They are not to be construed as an exhaustive list of all responsibilities, duties, and skills required of personnel so classified. All personnel may be required to perform duties outside of their normal responsibilities from time to time, as needed.

 

Poznaj

MAJOREL POLSKA

Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center?  Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.

Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.

Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne.  Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy.
  • Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: zapewnienie profesjonalnej obsługa studentów i wykładowców, zagwarantowanie ciągłości procesów obsługowych w zakresie prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacja praktyk, stypendiów oraz finansów studentów i słuchaczy.
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych, znajomość j....
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   pomorskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych, planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich, obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Opracowań Środowiskowych

    THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...