CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- współpraca z zespołem Global Procurement
- opracowywanie, zatwierdzanie, komunikowanie i wdrażanie projektów związanych z operacjami zaopatrzeniowymi
- zidentyfikacja możliwości zwiększenia produktywności, standaryzacji, automatyzacji – stałe poszukiwanie usprawień
- wspieranie doskonalenia procesów P2P
- wprowadzanie nowych dostawców oraz wdrażanie narzędzi i procesow związanych z zarządzaniem relacjami z dostawcami
- analiza i interpretacja danych, przygotowywanie raportów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie zakupów, finansów, łańcucha dostaw, realizacji zamówień itp.
- bardzo dobra znajomość programu Excel i zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i liderskie
- umiejętność zarządzania zmianami
- mobilność - ze względu na podróże służbowe
- biegła znajomość języka angielskiego
Nasz Klient oferuje:
- umowę o pracę w stabilnej firmie międzynarodowej, która jest liderem w swojej branży,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka zdrowotna i stomatologiczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie wakacji i edukacji),
- kursy językowe finansowane przez pracodawcę,
- świetną okazję do rozwoju w ramach międzynarodowego zespołu profesjonalistów.