Programista w obszarze Customer Intelligence
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KB/09/OG
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Projektowanie rozwiązań dla tworzenia kampanii marketingowych (Campaign Management, Real-Time Decision Manager).
- Pracę w samoorganizującym się zespole z wykorzystaniem metodologii Agile (Scrum).
- Projektowanie wykorzystania aplikacji (procesy biznesowe, model danych, integracja) spełniającej wymagania biznesowe pod kątem zapewnienia wymaganej dostępności, wydajności przetwarzania oraz bezpieczeństwa danych.
- Definiowanie standardów oraz najlepszych praktyk w zakresie rozwoju i utrzymania rozwiązania.
- Dostosowywanie całości rozwiązania do procesów IT (m.in. continuous integration, continuous delivery).
- Wsparcie i nadzorowanie wdrożeń.
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości procesów z obszaru Customer Intelligence oraz technologii Hadoop, HDFS, Hive i Pig.
- Umiejętności projektowania i zaawansowanego posługiwania się bazami danych (Oracle, PL/SQL).
- Doświadczenia w projektowaniu i implementowaniu systemów informatycznych w obszarze Customer Intelligence – poszukiwany profil techniczny.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio-zaawansowanym.
- Gotowości do podróży służbowych, również zagranicznych.
Dodatkowym atutem będzie:
- Praktyczna znajomość produktów SAS z obszaru Customer Intelligence (Campaign Management, Real-Time Decision Manager).
- Doświadczenie w budowie architektury przetwarzania strumieniowego (Kafka, Flink).
- Znajomość takich technologii jak: Java, Python, JBoss, Websphere Application Server, GIT, JENKINS.
Naszym pracownikom oferujemy: