Digital Knowledge Observatory https://digitalknowledge.pl/, organizacja zajmująca się transformacją cyfrową przemysłu spotkań, edukacji i marketingu https://digitalspace.pl/, specjalizujące się w budowaniu ekosystemu dla branży AdTech, EdTech, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- umiejętność zbadania potrzeb i wsparcia w realizacji celów biznesowych Klientów,
- opieka klienta na każdym etapie współpracy: przygotowania oferty, prezentacja i negocjacje biznesowe, realizacja projektu, współpraca z działem produkcji
- budowanie partnerskich relacji z aktualnymi i nowymi Klientami
- koordynacja realizacji usług w zakresie produkcji i transmisji: webinarów, konferencji, konferencji hybrydowych, produkcji materiałów video w oparciu o zasoby nowoczesnego centrum produkcyjnych https://knowledgevillage.pl/
- bieżące raportowanie do przełożonego,
- dbanie o terminowość, organizację, wysoką jakość realizacji
- odpowiedzialność za budżet
- masz minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- jesteś z doświadczeniem w digitalowych agencjach reklamowych lub ATL’owych
- prowadziłeś/łaś podukcje webinarów, remonte’ów lub live’ów np: z konferencji i posługujesz się płynnie nomenklaturą produkcyjną
- masz doświadczenie w prowadzeniu realizacji projektów komercyjnych video/TV/online oraz w prowadzeniu materiałów w postprodukcji,
- potrafisz na różne sposoby tłumaczyć zagadnienia techniczne, aby pomóc drugiej stronie je zrozumieć,
- nie boisz się kontaktu z Klientami, jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- jesteś odpowiedzialny/na i umiesz wyciągać wnioski
- masz zdolności organizacyjne
- znasz pakiet MS Office, keynote,
- wiesz jak poradzić sobie z pracą pod presją czasu,
- potrafisz samodzielnie prowadzić projekty i ustalać priorytety
- posiadasz doświadczenie w pracy klientami korporacyjnymi i mniejszymi,
- jesteś cierpliwy/a,
- znasz język angielski w stopniu średnio - zaawansowanym (B2),
- realizację interesujących projektów
- pracę nad rozwojem osobistym
- stabilne zatrudnienie (UoP lub B2B)
- przyjazną atmosferę w nowocześnie zarządzanej firmie
- należny szacunek
- godziwe wynagrodzenie i prowizja
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Poznaj
Fundacja Digital Knowledge Observatory
Digital Knowledge Observatory – digitalknowledge.pl (do XI 2017 Fundacja Obserwatorium Zarządzania) - instytucja otoczenia biznesu (IOB), certyfikowana przez Ministerstwo Rozwoju Jednostka Proinnowacyjna, zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji, edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. Realizuje stałe autorskie programy badawczo-rozwojowe poświęcone strategii prowadzenia biznesu, digitalizacji i dystrybucji wiedzy cyfrowej, nowoczesnemu marketingowi i szeroko rozumianym technologiom ICT, akceleracji i dostępu do kapitału dla MSP. DKO to inicjator powstania ekosystemu dla grupy projektów związanych z rozwojem ekonomii cyfrowej, pod wspólnym sub-brandem Digital Knowledge: - Digital Knowledge Village – centrum nowych technologii cyfrowych, campus (3000 m2), laboratoria wiedzy cyfrowej, studia nagrań audio/video, studia badań cyfrowych – knowledgevillage.pl - Digital Knowledge Cluster – powiązanie klastrowe, obejmujące blisko 80 uczelni, firm szkoleniowych i technologicznych - knowledgecluster.pl - Digital Knowledge Accelerator – działania edukacyjne, mentoring, doradztwo strategiczne przygotowujące firmy do wejścia na rynek i przyspieszające ich rozwój w oparciu o wiedzę ekspertów i infrastrukturę DKV - Digital Knowledge Academy – działania edukacyjne promujące powstałe wyniki prac B+R i rozwiązania firm związanych z klastrem i inkubatorem – knowledgevillage.pl/akademia - Digital Knowledge Network – sieć aniołów biznesu, doradców i konsultantów, wspierających procesy wdrażania zmian w organizacjach, mentorzy i koinwestorzy wielu innowacyjnych projektów z zakresie marketingu internetowego i ICT.