Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Biurze Infrastruktury (Dział Dokumentacji) na stanowisko:
- pozyskiwanie materiałów niezbędnych do projektowania w zakresie branży elektrycznej, w tym: mapy, opinie geotechniczne
- sporządzanie inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie branży elektrycznej,
- sporządzanie dokumentacji projektowych, rysunków, opisów technicznych, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie ww. branży,
- przygotowywanie danych wyjściowych do opracowania dokumentacji projektowej w tym opisu merytorycznego,
- prowadzenie spraw związanych z uzyskiwaniem kompletnych dokumentacji projektowych,
- zapewnienie koordynacji międzybranżowej,
- wsparcie merytoryczne specjalistów branży elektrycznej,
- załatwianie spraw związanych z zatwierdzaniem dokumentacji projektowej przez właściwe organy,
- załatwianie formalności niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację robót budowlanych (Pozwolenie na budowę, zgłoszenie robót niewymagające uzyskania pozwolenia na budowę, Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej),
- udział w konsultacjach społecznych,
- przygotowywanie okresowych raportów z realizacji inwestycji i remontów.
- wykształcenie wyższe na kierunku elektrotechnika,
- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, mile widziane doświadczenie w zakresie energetyki trakcyjnej,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze inwestycji budowlanych,
- w biurze projektowym,
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi programów: AutoCAD, Word, Excel, programów kosztorysowych (np. NormaPro),
- Ms Project, Outlook w stopniu co najmniej dobrym,
- samodzielność i terminowość, rzetelność w prowadzeniu dokumentacji.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny
- druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.