specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Zakres czynności: przygotowanie wniosków do jednostek samorządu terytorialnego o wyrażenie zgody w formie Oświadczenia woli na nabycie nieruchomości; wykonywanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do zbycia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; współpraca z...
Opis roli: Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji przetargowej w celu pozyskania wykonawców na remonty; Aktywne wyszukiwanie i selekcjonowanie firm do drobnych napraw i remontów; Nadzorowanie oraz odbieranie wykonanych prac remontowych, zapewniając ich zgodność z ustalonymi standardami i...
Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: nadzór techniczny nad zasobem położonym w Świętoszowie, wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz, organizujesz i koordynujesz pracę podległych pracowników,udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom prowadzącym bieżącą obsługę i zarządzanie nieruchomościami,kontrolujesz zadania realizowane przez administratorów i zarządców w zakresie...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Our Client is an property group that owns, develops and manages industrial property and business space. Due to expand business in Poland we are looking for Property Manager based in Warsaw.
Property Manager provide general assistance to the Portfolio Manager in all aspects of their work including: development of strong relationships with customers requiring regular visits to each asset; preparation of the annual building budgets, calculation and recovery of outgoings from tenants; manage process of reconciling tenants accounts; presentation of the Portfolio and all technical aspects, including structural maintenance and repairs, building management systems, management of tenant issues; providing assistance to the accounts staff in all accounting matters including information of data to be entered into the property management system; administration of all payments and statutory payments including municipality rates, water rates and land taxes.
We are looking for candidates with 2-3 year’s experience in a Property Management role especially form industrial market with ability to travel. It is necessary to have customer service focus (knowledge of leasing aspects), property, financial and technical knowledge. Very important is to understand company’s business activities and initiative. Fluent in English (written and verbal) is required.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Zakres czynności: przygotowanie wniosków do jednostek samorządu terytorialnego o wyrażenie zgody w formie Oświadczenia woli na nabycie nieruchomości; wykonywanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do zbycia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; współpraca z...
Opis roli: Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji przetargowej w celu pozyskania wykonawców na remonty; Aktywne wyszukiwanie i selekcjonowanie firm do drobnych napraw i remontów; Nadzorowanie oraz odbieranie wykonanych prac remontowych, zapewniając ich zgodność z ustalonymi standardami i...
Główne zadania: administrowanie budynkiem Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii WUM przy ul. Binieckiego 6 oraz zastępowanie administratora budynku Centrum Symulacji Medycznych oraz obiektów przy ul. Litewskiej, utrzymanie w ruchu obiektu, terenu i wyposażenia; zapewnienie utrzymania czystości...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: nadzór techniczny nad zasobem położonym w Świętoszowie, wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz, organizujesz i koordynujesz pracę podległych pracowników,udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom prowadzącym bieżącą obsługę i zarządzanie nieruchomościami,kontrolujesz zadania realizowane przez administratorów i zarządców w zakresie...