SIÓDEMKA S.A. na rynku polskim działa od 1998 roku. Od 16 lat codziennie doręczamy dziesiątki tysięcy dokumentów i paczek na terenie całego kraju. Kilka tysięcy naszych pracowników w 40 oddziałach codziennie dokłada wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów. Zróżnicowany pakiet usług, wspierany przez zaawansowane interaktywne narzędzia zarządzania przesyłkami, jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego biznesu.
Service Point to sieć punktów nadań, która obejmować będzie cały kraj. Poszukujemy osób aktywnych, kreatywnych i bardzo ambitnych, które będą odpowiedzialne za pozyskiwanie Partnerów do współpracy i dbanie o utrzymanie z nimi dobrych relacji oraz zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta. Do obowiązków będzie należało prowadzenie negocjacji, przygotowanie oznakowania punktu, szkolenia, planowanie akcji marketingowych mających na celu dotarcie do potencjalnych nadawców.
- Minimum dwuletniego doświadczenia w sprzedaży B2B
- Praktycznej znajomości i umiejętności stosowania metod negocjacyjnych
- Czynnego prawa jazdy kat. B i doświadczenia w prowadzeniu samochodu
- Komunikatywności i terminowości w pracy
- Znajomości zasad obsługi Klienta
- Dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności współpracy z zespołem
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
- Samodzielną pracę, stwarzającą możliwości rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy