W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
W związku z dynamicznym rozwojem organizacji poszukujemy osoby na stanowisko Przedstawiciela handlowego ds. umów serwisowych.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest wiodący, światowy producent precyzyjnych technologii optycznych i cyfrowych, który oferuje innowacyjne rozwiązania znajdujące zastosowanie w najnowocześniejszych systemach medycznych, aparatach cyfrowych i osiągnięciach naukowych. Misją firmy jest wykorzystywanie wielokrotnie nagradzanych, zaawansowanych technologicznie produktów do poprawy zdrowia ludzi oraz do zwiększania ich bezpieczeństwa i zadowolenia z życia.
Opis stanowiska
- Zawieranie oraz odnawianie umów serwisowych na obsługę urządzeń medycznych - teren centralnej i północno-wschodniej Polski
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy w podległym rejonie działania
- Aktywny rozwój sieci kontaktów biznesowych, pozyskiwanie klientów
- Przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz samodzielne prowadzenie negocjacji i rozmów biznesowych
- Współpraca z jednostkami działu medycznego
- Współpraca z zespołem serwisowym w zakresie realizacji umów
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze life science)
- Minimum 2 letnie doświadczenie handlowe w branży sprzętu medycznego lub komercyjnego świadczenia usług serwisowych
- Bardzo dobra znajomość branży sprzętu medycznego oraz rynku szpitalnego
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, inicjatywa i zaangażowanie
- Samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonej pracy oraz umiejętne planowanie i bardzo dobra organizacja pracy
- Chęć kształcenia się i podnoszenia kwalifikacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym, umożliwiającym komunikację w międzynarodowym środowisku
- Gotowość do częstych podróży służbowych i czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy uzależniony od wyników
- Stabilne zatrudnienie w globalnej firmie będącej liderem w branży medycznej
- Ciekawą pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie NNW)
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.