Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników. Dla naszego klienta - firmy zajmującej się się sprzedażą i montażem systemów zabezpieczających przy pracach na wysokości - poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Aktywne pozyskiwanie klientów na terenie Polski i utrzymywanie długofalowych relacji
- Rozwijanie sprzedaży
- Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji
- Zapewnienie prawidłowej realizacji zamówień
- Prowadzenie szkoleń produktowych
- Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (B2B) do firm z branży produkcyjnej oraz przemysłowej
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych
- Znajomość rynku potencjalnych klientów
- Zdolność do nawiązywania trwałych relacji biznesowych
- Wykształcenie minimum średnie techniczne (mile widziane wyższe)
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość programów typu Auto-CAD
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Samodyscyplina i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonych celów
- Umowę o pracę
- Profesjonalne szkolenia sprzedażowe i techniczne
- Samochód służbowy
- Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania zleconych zadań
Poznaj
Link2Work Sp. z o.o
Link2work Sp. z o.o. jest certyfikowaną agencją rekrutacyjną, specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników do pracy w kraju i za granicą. Już od kilkunastu lat skutecznie pomagamy znaleźć satysfakcjonującą pracę, tym samym łącząc pracodawców z najlepszymi kandydatami. Znajomość branży HR, rozumienie potrzeb pracowników i pracodawców pozwala nam na przeprowadzenie z sukcesem szeregu procesów rekrutacyjnych. Zaufanie jakie otrzymaliśmy przez te lata, zarówno od pracowników jak i pracodawców motywują nas jeszcze bardziej do podnoszenia standardów jakich oczekują od nas obie strony tego procesu. A to zobowiązuje. Lubimy wyzwania dlatego nieustannie doskonalimy nasze usługi. „Lepsza praca to lepsza przyszłość” – Zaplanuj ją z nami!