Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w branży systemów zabezpieczeń, poszukujemy kandydata na stanowisko:
- rozwój i systematyczne pogłębianie rynku sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- wizyty u obecnych i potencjalnych klientów firmy,
- identyfikowanie potrzeb klientów,
- przygotowywanie ofert dla klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,
- doradztwo techniczne w zakresie zastosowania poszczególnych produktów firmy,
- dobór produktów do potrzeb klientów,
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
- analiza rynku i konkurencji.
- doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowca,
- doświadczenie zawodowe w branży techniczno-elektronicznej, np. systemy zabezpieczeń, interkomy, sygnalizacja pożaru, włamań, systemy nagłośnieniowe i konferencyjne,
- lub doświadczenie w segmencie B2B z branży teletechniki/elektryki/IT,
- znajomość oraz umiejętność doboru urządzeń CCTV, SSWIN, SAP, DSO, KD,
- prawo jazdy kategorii B - warunek konieczny,
- umiejętności negocjacyjne, szeroko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- kreatywność, otwartość, odpowiedzialność,
- nastawienie na wynik i realizację celów biznesowych,
- dyspozycyjność, gotowość do częstych podróży służbowych związanych z podległym terenem.
- zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia (podstawa + prowizja),
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
- miejsce pracy: teren województwa mazowieckiego oraz bliskie jego sąsiedztwo,
- bogaty pakiet socjalny.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.