Poczta Polska S.A.
Centrum Usług Koncesjonowanych
Region Handlowy w Warszawie
Do zadań pracownika będzie należeć:
- realizacja nałożonych planów sprzedaży,
- prowadzenie działań sprzedażowych, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów,
- obsługa handlowa klientów z obszaru działania stanowiska i ścisła współpraca ze stanowiskiem ds. wsparcia sprzedaży w tym zakresie,
- gromadzenie i analiza informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi i utrzymanie obsługiwanych klientów,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientem przy użyciu systemu DotCRM,,
- prowadzenie, aktualizacja i nadzór nad bazą danych o byłych, obecnych i potencjalnych klientach, w tym informacji o utraconych klientach,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących obsługiwanych klientów,
- gromadzenie informacji dotyczących aktywności konkurencji, w tym rodzaju , jakości, cenach świadczonych usług oraz jej udziału w rynku,
- współpraca z właściwymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi CUK oraz innymi jednostkami organizacyjnymi spółki w zakresie obsługi handlowej klientów,
- współudział w tworzeniu narzędzi wspomagających proces sprzedaży w tym opracowywanie założeń funkcjonalnych dla systemów informatycznych w obszarze sprzedaży,
- wykształcenia min. średniego, preferowane wyższe,
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- nietuzinkowej osobowości i charakteru,
- wysokiego poziomu kultury osobistej oraz rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- dobrej organizacji pracy własnej, systematyczności i konsekwencji,
- umowę o pracę na okres próbny,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
- prawo jazdy kat. B,
- zgodę na wykorzystanie prywatnego samochodu osobowego do celów służbowych,
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym